att jag tog mig igenom gårdagen så pass bra som jag gjorde förvånar till och med mig själv. 
men jobbade tillsammans med en helt underbar tjej som antagligen omedvetet gjorde mig lite bättre till mods. 

jag var ledig några få timmar mitt på dagen, mellan morgon och kvälls passen på jobb, så tog tillfälle i akt att göra protein pannkakor. dem blev riktigt bra! 
både utseende mässigt (där brukar jag misslyckas totalt) och smakmässigt, detta kommer jag köra på fler gånger framöver, dock är jag ingen som är så väldigt glad i att stå i köket hur länge som helst, vill att mat ska gå snabbt att göra, snabbt och smärtfritt. 

sen idag är min första lediga dag på hela September, och sista. 
har ju jobbat så fort jag varit ledig från plugget. 
hatar att vara ledig, men gjorde det bästa av morgonen i alla fall, en halv liter kaffe och en liter te slank ner medan jag för första gången i år spenderade några timmar i min underskattade, varma onepiece.

när jag väl lyckats samla mig så gjorde jag en god frukost, protein gröt. 
så gott men aja baja vad tankarna retas med mig för tillfället. 
det suger. 

2 kommentarer

Hanna Marie Nyberg

02 Oct 2013 08:29

sv: exakt! :>

Ida-Michelle

12 Oct 2013 08:10

Du kjemper utrolig godt med sterke krefter -og det fortjener du all creds for! Pannekakene så nydelige ut. Dette kan du <3

Svar: Tack så himla mycket! Dina kommentarer gör mig verkligen rörd ska du veta! Tack fina fina du <3
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej