Lite så här ser min kvällsmat ut nu förtiden. Har helt tappat aptiten, frukost och lunch går bra, shaken och äpplet efter träningen får jag trycka i mig, illamåendet väller upp. 
Fattar inte varför? 

Idag höll jag på att kräka, tre gånger, en på crossen, på löpbandet och inne i omklädningsrummet. Fattar inte vad det är med mig, ok liksom att man kan få upp lite när man tränar, man tar ju i, det är ju bra sådär, men man ska inte gå runt och vara illamående och aptitlös från lunchtid till dagen efter. 

Min kropp kanske försöker börja med någon självvald fasta? Haha nä, skämt åsido, är inte så mycket för fasta och sånt. Även fast jag varit riktigt sugen på att testa. 
Med risk för att det ska bli tokigt med maten igen, jag behöver verkligen inte mer problem med maten inte. Har ju precis börjat med "eat for function".

Får helt enkelt fortsätta med min Gaviscon och magkatarr medicin. Mindre roligt det här. Men har verkligen vridit och vänt på mitt ätmönster ut i minsta lilla vinkel, kan verkligen inte hitta något jag äter eller gör fel. 
Kanske någon förkylning som är på G igen? Vad tror ni? 
Tips? Åsikter? Allting tas emot med öppna armar! 

Kommentera

Publiceras ej