4 kommentarer

Y A S M I N E

24 Mar 2013 15:24

re: hur menar du nu?
Det matschema man får på mando är "specialutväcklat" ingen har samma schema som någon annan :)
Jag har än så länge inte fått några variationsmöjligheter, alltså. Jag får inte äta gröt eller flingor

Svar: Jaha, okej. Nä jag bara undrade för de flesta matscheman jag har haft (har dock aldrig varit på Mando) har alltid haft iaf 3 olika frukostar. Men okej, hoppas du får lite mer variation snart!Kram på dig
Mia Olsen

Johanna

25 Mar 2013 06:38

Sv: Jo jag är vegetarian? :) Kram

Cecilia

25 Mar 2013 16:14

Sv: Brukar göra hemmagjord Granola :) Godast så tycker lilla jag!

Haha du bojkottar också våffeldagen med andra ord ;) Åh, svampstuvning.. SÅ gott. Åt skinkcrepes flera gånger i veckan när jag var mindre. Då med ost och skinkfyllning. Gud va längesen. Får provas snart igen. :)

Vilka barer äter du? Nästa gång du köper en raw bite så ska du köpa cocos eller choklad. Vet att det finns med kanel/äpple och vanilj. Men dom har jag inte provat (ännu). Men de är nog förjäkla goda :)

Svar: Jag har ätit mig igenom nästan alla dem NAKD, inget jag rekommenderar, jävla baby-purèe bars är vad det är. Och sådär ruskigt (äckligt) söta. :/ Fast det bara är nötter+torkad frukt.
Äter inte så mycket bars faktiskt, men borde kanske börja med det, är så lat med mellis och grejer på språng att det oftast aldrig blir av, vilket är dumt, för man bli ju både snurrig, trött och grinig om man struntar i att äta.

Ska däremot testa ägg + kaviar i en liten burk imorgon som mellis. Haha jag i ett nötskal, men vägrar "torra mackor". Är i sådant mellis-tips behov just nu..

Tips? :D
Mia Olsen

Hedda

28 Mar 2013 20:48

Hej!
Jag heter Hedda och har tagit ett aktivt beslut om
att jag vill hjälpa och stötta personer som befinner
sig i tuffa tider i livet. Jag har själv mycket erfarenhet
kring livets svårigheter och känner att jag vill använda
mina kunskaper till att hjälpa andra. Jag har skrivit
med min mail om du känner att detta vore något för dig.
Om du vill ha hjälp, någon att prata med, eller bara vill
skriva av dig till. Du är stark och kommer klara detta,
glöm inte det!

Kommentera

Publiceras ej