Jag vet att jag kanske ser helt jävla messed up ut på de flesta bilderna men I don't give a shit. Seriöst. Detta var en utav de bästa dagarna i mitt liv, och med alkohol i kroppen blir man väll inte sitt bästa jag alltid heller så. Och ser ni? Jag ler faktiskt, på nästan varenda bild. Vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Sa ju att alkoholen gjorde sitt!
 
Studentjägers på natten var också en riktig höjdare, dansade, drack och träffade fan varenda kotte (nästan) som jag tycker om sådär lite extra mycket fortfarande. Kort och gott en skit bra dag och natt. Värd alla bakfyllor och sömnlösa nätter i världen!
 
Nä jag är verkligen ingen fotomodell. Men jävligt nöjd med mig själv ändå!

5 kommentarer

malin

03 Jun 2013 20:42

Så himla himla himla fin Mia! Verkligen!

Svar: puss
Mia Olsen

therese

04 Jun 2013 17:24

guuuud vad galet vacker du är! din kropp är helt fullkomligt perfekt, hade dödat för den. dom armarna och dom benen, så himla, himla fin.
blev du för full eller hade du det kul hela dagen? själv blev jag alldeles för full redan på morgonen så fastän det skulle vara den bästa dagen i mitt liv så mådde man ju inte alls bra 50% av tiden, haha. men håller med dig om att studenten är det roligaste och man kunde ju inte bry sig mindre om hur man såg ut då!! såna stunder måste man ta tillvara på. för jag lovar dig, du är så fin oavsett om du ler eller inte, oavsett om du är full eller inte, och oavsett om du är pinnsmal eller inte.
styrkekramar. hoppas livet blir bättre nu utan all skolpress! <3

Svar: denna kommentaren fick mig verkligen att le, stort! tack tack tack för det och för dina otroligt fina ord. alltså hur kan människor som du ens existera? akta så jag inte dyker upp utanför din dörr och ger dig en bamsekram helt oväntat haha. du är så vacker och fin och snäll att jag vet inte vad! tusen tack återigen.

jag var lite lullig och sådär, men inte full, kan dricka väldigt mycket (i jämförelse till min kropp) innan jag blir full. men var så hög på glädje (?) att jag nog hade klarat mig utan sprit helt känns det lite som. haha ^^ <3
Mia Olsen

matildus

07 Jun 2013 11:54

Stoooort grattis och heja dig, fina du! <3

Svar: puss på dig fina människa. alltså hur kan man ens hitta någon finare? tänker på dig och vill inte dra upp något som gör ont, men hoppas det med din ponny inte tog alltför hårt på dig fina. hade själv ett djur som gick bort för inte så längesedan. och det tar hårt, det gör det, men man får väll helt enkelt tänka att dem har det trots allt bättre där dem är nu. <3
Mia Olsen

liinnss

08 Jun 2013 12:07

Sv: Varför frågar du ens? heh ;)
La upp receptet med mått osv för någon dag sen, så bläddra tillbaka lite i arkivet! Men jag gör väl inget speciellt… Blandar ihop alla ingredienser och kokar på spisen strax under medelvärme ganska länge så att havregrynen hinner svälla.
Grattis förresten! :)

Svar: tackar och tacktack! :)
Mia Olsen

Ida

20 Jul 2013 22:31

Vilken naturlig skönhet du e! Hoppas omgivningen får se ditt fina leende ofta :)

Svar: men gud... rodnade som bara den nu typ. haha du för go du! tack tack tack sötnos! :)
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej