• mina mjuka leder gör sig påminda.
hittade iaf äntligen den “riktiga" stödstrumpan när jag röjde lite i hallen. dyr är den, så klart att jag skulle bli av med den i sisådär 1 år utan att ens ha hunnit använda den.
men nu är den ju återfunnen ;)

• en ledig dag som var idag. 
mina älskade frullegeggor är ett självklart val då! och en (eller fyra) iskall celsius har börjat ersätta kaffet. 
vi har Afrika värme här just nu so who can blame me?

• på väg till gymmet.

• gör några tappra försök att äta lagad/riktigt mat och inte bara leva på prottefroyos, keso, kvarg, nötter och frukt. det går sådär. tappar helt aptit och hunger när det är såhär varmt!

• på väg hem från jobb för några kvällar sedan, 22.30 typ.

• Carro (jobbekompis) har börjat ta med sig sin fina shit-zu/papillon (oh snap jag kom ihåg det!) till jobb ibland. är helt kär i honom (Spike).
även fast jag är mer för pitbull, amstaff, bulldog, mops, schäfer, så älskar jag korsningar, dem är så scharmiga! 
på bilden sitter Tim och Spike och ja… gosar(?) i den olidliga hettan.

Kommentera

Publiceras ej