En tjej kom fram till mig på gymmet idag.
Rätt ur flabben på henne flög orden: "men du är ju stark!" 
Och det var verkligen ärlighet, en ganska stor nypa förvåning också, det kunde jag utan problem läsa av hennes ansikte. 

Jag älskar när man på något sätt lyckas ändra på folks fördomar, bara för att jag må vara liten och ganska tanig fortfarande så betyder det inte att jag är svag för det. Psykiskt är jag starkare än väldigt många, många hade hellre dött än att behöva genomgå all den skit jag fått kriga mig igenom.

'Inom lammet gömmer sig vargen.'

Men nu är det inte det jag ville få fram här, snarare hur otroligt jäkla glad denna kommentar gjorde mig! 
Kom igen för fan folket!! 
SHARE MORE COMPLIMENTS!
Ni anar inte hur glada ni kan göra era (kända som okända) medmänniskor med bara några ynka små ord, inga random lögner bara, men komplimanger, fler komplimanger!

1 kommentarer

Amanda

27 Dec 2013 10:26

ELLERHUR! Bara ett stort leende gjorde min dag igår! och en dag före det sade en kvinna HEJDÅ! Annors känns det som alla bara glor surt på en :P

p.s snygg du är! :)

Svar: Eller hur! Nä vafan, dela lite mer glädje och vänlighet tack! Det gör alla så mkt gladare! :D
Det är ju du som är dö snygg!!!
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej