Ja, det är fredag, och ja, jag sitter hemma. Är nämligen hundvakt och herren i huset just ikväll!
Passar för det första våra egna små (kinesisk nakenhund och chihuahua/papillon för er som inte visste).
En bild från i somras, också var det ju det här med att det är mitt i hösten nu. Eller?
Är också vakt åt min kära brors älskade underbara amstaff bebis Chilli (som minsan inte är så liten längre kan jag lova, när vi var ute en sväng innan var det snarare hon som var ute och gick med mig och inte tvärtom).
Ta den lilla sötsaken på bilden ovan och plusa på sisådär 3-4 kg rena muskler så har ni henne idag, just nu när hon ligger på mig och stoppar blodflödet ner till mina ben....
 
Och apropå mina ben! Eller mina knän i alla fall, dem är helt blåslagna. Ser ut som jag blivit grovt misshandlad, det var till och med så att pappa reagerade (and believe me! han har aldrig brytt sig särskilt mycket om oss) och frågade vad fan jag hade hittat på. Och då är det illa.
Nu undrar ni säkert vad som har hänt? Skyller till 110% på jobbet. Klättrar, slår i saker, sitter/står på knäna länga om dagarna, plus slår i saker lite till varje gång. Fast har ju sjukt beniga knän så det är väll inte så konstigt att dem tar stryk så lätt..
Haha, hade det inte varit för att mina ben inte är nyrakade så hade ni fått en bild på helvetet också, men vill helst inte skrämma bort er!
Fast det kanska jag redan har gjort? Fan då, lovar att raka benen så fort jag vaknar imorgon!
Boken ovan håller jag på att läsa just nu. Och den är verkligen ett hett tips för alla er där ute som är intresserade utav kost och hälsa, eller ni som tror att fett via maten gör er feta, eller att kolhydrater är farliga/ska skäras ner på mm. Ni, precis som jag, behöver kanske lite vett inbankat i er lilla skalle?
 
Nä, nu var det dags att gå och sära på hundarna igen. Minstingen och Chilli går inte riktigt ihop. Ingen av hundarna här hemma går ihop med Chilli alls. Haha stackaren, hon kan verkligen känna sig mobbad! 
Och nu fick jag näsblod också, great. 
Nåja det är i alla fall lov nu, kan knappt fatta att det är sant. Inköp av pumpa står på schemat, och halloween fest. Kommer bli superB!
Ha en grym helg alla där ute!

1 kommentarer

Johanna Brunnberg

27 Oct 2012 17:06

Den kokboken använder jag flitigt :) så mkt goda recept!

Svar: åh eller hur! :D
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej