ja. jag fick ett utav mina mindre (eller för dem som känt mig länge: mer) kända utbrott i förra inlägget. men ja, var och är fortfarande så sjukt besviken på för många personer. men ville också klargöra den lilla fakta: att bara för att en anorektiker äter (och går upp i vikt, vilket jag inte riktigt gör som jag ska, men försöker iaf helhjärtat nu) så är hen inte alltid frisk!

men nog pratat om sånna tråkigheter nu. tänkte mest påpeka att vädergudarna nog försöker ta kål på mig... mha denna fördömda värme. visst, värme är härligt. när man inte svettas ihjäl och måste dricka fem liter vatten om dagen för att överleva!!
och för er som kanske minns det här inlägget så ja.. mitt fula rum renoverades, så jag fick ju bo tillfälligt inne på min brors gamla, dock blev det ju färdigt för cirka två - tre månder sedan. och jisses. har inte visat men blev så nöjd! och är fortfarande nöjd. mitt fina rum! äntligen kan jag säga det. inga fula gröna väggar eller ljusa plankgolv längre.
dörren ni ser på bilden är till min garderob, har en walk-in. den ljusa hyllan till höger är en bokhylla. på "andra sidan" om den är dörren ut.

fortsättningen. samma lilla bokhylla som på bilden ovan.


snett ovanför sängen hänger världens snyggaste häng-ljusstake och en spegel som gått genom familjen.

mellan sängen och "nästa del" är ett fönster som släpper in för mycket värme när det är sommar och för mycket kyla när det är vinter. så sommar = bastu (no kidding!) vinter = igloo. och min pappa är för lat för att göra någonting åt det. även kallad "rök plats" när jag är för lat om nätter och kvällar. hehe.

direkt efter fönstret kommer en helkropps spegel. som är en dum spegel! sen två småbord från IKEA som jag nu mer har fyllt till bredden med parfymer, smink, skräp, danskt skrammel och små text-lappar.

en bild längre ifrån. så ni ändå ser att ytan mellan sängen och borden är ganska stor ändå. känner ni igen hunden på den stora tavlan btw?

sen har jag en platt-tv (julklappen som min bror höll på att koka över för att han inte fick hih) precis vid ingången, och placerad framför den står en röd-och svart bäddsoffa med världskartan på. men den har jag en tendens till att bokstavligt talat fylla med kläder, rena som skitiga, och väskor mm. så det kändes lite som att ni inte behövde se den delen. ännu.
ha det guld sålänge.

Kommentera

Publiceras ej