Nu bor jag inte längre själv. Mina päron kom hem i går typ efter en månad spenderad i Danmark, lite skönt ändå, man slipper städa själv och allt det där. Har också kommit fram till att matinhandling inte riktigt är min grej, i alla fall inte sålänge man ska betala det själv! Nä fy fan vad mat är dyrt att handla idag, speciellt med min jävla specialkost. "Vanlig" mat är kanske inte så farligt dyrt, men som sagt, lakto-ovo-vegetarian plus laktosintolerans och lite smått och gått, det blir rätt dyrt ändå. Men inte ska man klaga inte. 
I'm pretty happy they got food I can eat without getting sick yeah.
För övrigt satt jag igår och lyssnade på den här låten ovan (klicka på bilden, länk) och fick mamma till att också kolla på den. Jag kunde ju såklart inte låta bli att påstå hur otroligt, oförskämt snygg L Marshall är. Och gissa vad jag får för respons på det?
"Jamen påminner han inte lite om Simon?" (Min käre storebror då menade hon.)
 
Plötsligt var han inte lika snygg längre... Men låten spelas fortfarande ganska mycket i mina lurar. Den är ju inte precis heel ny men wtf, har ni inte hört den innan tycker jag att ni gott kan ta er ett klick in!
Också blev man ego nu heltplötsligt också, grrreat! Oredigerad och allt då mitt bildredigerings program inte vill funka riktigt som jag vill, buh.

8 kommentarer

Joëlle

15 Jul 2012 00:54

Dina ögon <3

matildus

15 Jul 2012 01:48

Sv: Tack och åter tack, fina du! Blir bara så arg och frustrerad, just när man börjat förstå att det faktiskt inte är utsidan som är allt och att man är precis lika bra oavsett om man är en tunnis eller vältränad eller rund eller fyrkantig eller allt eller inget, typ. Det finns såna idioter alltså, att de inte bara kan tänka till lite innan de öppnar käften...

Johanna

16 Jul 2012 20:31

Du är ju himla söt!

Anonym

17 Jul 2012 13:50

Sv: Måste säga att det är lite roligt att du frågar det haha, för jag gillar verkligen inte parrots naturgodis av någon anledning.. Parrots känns lite B jämfört med exotic snacks enligt mig. Kokostopparna med yoghurt runt är min absolut favorit!

Förr åt jag 2-3 bitar naturgodis när jag skulle äta det, vilket slutade med en ren katastrof och så trodde jag att de skulle vara föralltid men ikke. Nu kan jag äta 2-3 hg naturgodis som kvällsmellis. Du kommer och fixa det, ju mer du tränar på att äta det ju lättare blir det tillslut. Kram! <3

Emma

23 Jul 2012 20:52

Letade efter någon mailadress, men hittade ingen så skriver rakt här istället.
Jag har följt din blogg sen jag vet inte när men har aldrig kommenterat, så nu vill jag tala om att den verkligen hjälper mig. DU hjälper mig. Jag har haft varierande grader av ätstörningar sen jag var tolv år (nu nitton), och jag vet att det går i perioder. Att läsa här ger mig ett stöd som min omgivning inte klarar av att ge, för genom att läsa här förstår jag att jag inte är ensam och att jag inte förtjänar att ha dåligt samvete för hur jag känner, för hur jobbigt det än är ibland så kämpar jag hela tiden för att må bättre och förändra mitt förhållande till mat. Följer även din instagram, och genom den förstår jag att mat faktiskt inte är farligt. Det är okej att äta, och framför allt så är det bättre att äta Något än inget alls. Jag önskar dig all lycka, och fortsätt kämpa. Du är awesome.

JamesBucky

29 Nov 2022 07:43

canadian pharmacies

EverettDom

29 Nov 2022 19:21

canadian pharmacy without perscription

Charleszer

02 May 2023 06:54

online pharmacy sky pharmacy canada

Kommentera

Publiceras ej