Hej hej hallå alla morgonpigga. Hoppas ni har vaknat och är pigga och glada! För det kan jag lugnt säga att jag inte är. Eller egentligen är jag väll det.

Befinner mig hursom just nu i Ystad, lever lägenhetsliv helt själv. Bor hos min syster som för nuvarande befinner sig på mitt älskade bornholm hos sin snygga kille med sina söta små änglar (eller inte hehe) till barn. Fick förfrågan om jag ville passa hennes lägenhet i en vecka. Och tja, varför inte? Om det är något jag verkligen måste börja öva på så är det att komma ut lite. I nya miljöer, träna på att äta annorlunda och lära mig att bara för att man inte är i hem-miljö betyder det inte att jag ska börja tramsa med maten igen. 
Åkte hit igår eftermiddags och ska vara här tills söndag, lär förmodligen träffa någon liten stolle när jag ändå är här nu, promenera på stranden, kolla runt i stan (när jag nu lär mig hitta), solasolasola och kanske bada i havet. 
 
Varför jag är uppe såhär tidigt är enbart pga min sömnmedicin, den har börjat slå backut. Funkar bra i några dagar för att sedan göra tvärtom vad den egentligen borde göra. Inte så kul, senast var jag vaken i tre dygn. Utan att vara det minsta lilla trött. Weird. 
Anyway, har hittat två (egentligen fyra) nya saker jag har bestämt mig för att testa i matväg, allt för att utrota anorexins sista spår ur mitt liv. Det är iaf ett "hett" tips till er som inte testat det ännu också, GoGreens nya mixar (låter inte dem goda så säg!) och min favoritglass; två kulor bestående av viol & lakrits (senast jag åt den kombon var jag ca 7 år). Går fortfarande och väger lite fram och tillbaka på om jag ska eller inte, smånojig? No kidding!
Nä, morgoncigg på ingång sedan dags för frukost, hungern är inte som den borde vara nu när man sover sämre.

3 kommentarer

Johanna

24 Jul 2012 11:26

Hur är de med dig? Kram!

Johanna

24 Jul 2012 18:36

Svv: anorexin får sluta ta över våra liv nu, det är vår tur att leva!

Vad glad jag blir över at höra att du iaf är okej, keep going. Tillslut försvinner tankarna helt och tkr verkligen du ska äta lite naturgodis ikväll! :)<3

k a r i n

29 Jul 2012 20:16

GoGreens nya mixar är supergoda! :) Tycker alla deras röror och bonor är goda! Den med linser och kikärtor är bäst! :) Salsan med :)

Kommentera

Publiceras ej