det är ju solklart, jag är en kräfta!...
 
ojojoj vilken dag. tacka gudarna för att jag lärt mig fotmassage för skadade fötter, annars hade jag fan inte kunnat gå nu. jag har varit igång hela dagen känns det som. men underbart är det!
vaknade förvånansvärt tidigt imorse, redan 0700, ovanligt för att vara mig. antingen sover jag inget alls på flera dygn eller så sover jag lä-änge. men orkade inte ligga och dra mig längre än nödvändigt så gick upp och två timme senare käkade jag frukost. hör och häpna.... jag utökade min frukost för första gången på ett år nästan! brukar i vanliga fall bara äta "halvportion" då min aptit oftast ligger på noll om morgnarna, det gjorde den iförsig idag också men det hindrade inte mig.
var sedan ute på en liten pw i 50min och sen var det bara duschen direkt, 25* i solen, jag dog nästan. svettig som gris var jag mot slutet. käkade iaf lunch och drog sedan ut i stan. 
shoppade och tittade i nästan fyra timmar. mot slutet fick jag dock ett litet blodsockerfall och allting bara snurrade, men då var det ändå dags att dra hemmåt för middag så det gick ju bra ändå!
 
väl hemma kom jag på migsjälv med att jag hade ju shopping-förbud. men det handlar "bara" om en 700kr så det kan vi väll se förbi, aiight? dummamia.... 
 
är iaf stolt över migsjälv just nu, alla målen har gått galant och att jag till och med utökat! det är ju typ ett mirakel eller något. inget tvång och inga ögonvittne heller iförsig, men bara tanken på att jag vet om det är ändå en stor sak. för det är ju jag som trallar runt med ångest just nu. 
funderar också på att utmana ännumer ikväll.. tveksam fortfarande men funderar på antingen naturgodis (yoghurt-och choklad dragèer i all ära!) eller någon ny sorts glass som jag aldrig ätit förut. har fortfarande lite svårt för det där med nya livsmedel och ännu större problem har jag med att äta naturgodis. 
ni kommer tycka jag är totalt screwed men får verkligen rysningar genom hela kroppen, gåshud och andningssvårigheter bara jag tänker på naturgodis. det är verkligen asjobbigt, plus att jag bor själv nu så vet inte om jag vågar heller riktigt, skulle jag få panik/ångest är jag ju ensam. 
äsch, får se hur det blir med det. slutar kanske med att jag sitter där med en macka istället till slut? nä, så tråkig ska jag inte vara!
har varit ute och gått och stått en massa idag, typ 80% av hela dagen. ska vikten fortsätta åt rätt håll måste jag kompensera på rätt sätt också.

6 kommentarer

matildus

24 Jul 2012 20:25

Så himla bra du äääääär, wiii! <3

Joëlle

24 Jul 2012 21:47

Fan va bra du är!! :D <3

isa

25 Jul 2012 18:37

Men åh, söto <3 anar du hur glad jag blir för din kommentar?? du är också TOKFUCKINGSNYGG! Hoppas du haft en fin dag i solen. kramkram

Johanna

26 Jul 2012 07:59

åå jag är stolt över dig, keep going!! <3

Svar: det ska jag! och tack för stödet finaste du!
Mia Olsen

nathalie.

29 Jul 2012 13:20

du är så otroligt duktig. finis!

Svar: :') kämpa på du! <3
Mia Olsen

isa

29 Jul 2012 20:03

SVAR; NEJ! du är inte ensam, tror det är många som gör allt för att slippa mättnaden. Det finns ingen mall för hur en anorektiker "ska" vara för att klassas som sjuk, alla har olika typer av sjukdomen även om mkt är lika.

kramkram

Kommentera

Publiceras ej