Varning för humörssvängning!
Har haft en sjukt bra och riktigt, riktigt värd dag idag. Trotts att det var ÄS-möte klockan 10 imorse.
.
Så det blev tidigt upp, slänga i sig lite jordgubb & vanilj yoghurt (SKYR) och sen åka direkt efter att jag hade klätt på mig (hade för en gångs skull lagt fram kläder kvällen innan så slapp den halvtimmen).
Mötet gick helt Ok, gillar inte alls att vara där, men måste ju så what to do?
Efter mötet vid en kvart i elva så drog jag och mamma till Center Syd, och mamma föreslog direkt att vi skulle in på ZOOAB för att "kolla lite". Vilket hon aldrig skulle ha gjort!
Vi lallade Centersyd runt för att hitta en förbaskad lång och mjuk morgonrock till mamma. Men hittade vi någon? Nope!
Istället hittade jag en massa saker (som vanligt när jag inte ska ha något hittar jag saker).
Bland annat en super snygg jacka på HM (& jag som aldrig handlar på HM wtf?), två olika sorters kaffe (läs: det ena är choklad kaffe omnomnom!), två sorters julteer (I know julen är slut osv. men jag kunde inte låta bli), 2 mascaror (needed!) och here it comes: två Natalpälsråttor + mat till dem såklart!
Bjöd mamma på kaffelatte också, generös tjej. ;)
.
Har inte döpt dem än då jag föredrar att döpa mina djur efter personligheten, och just nu känner jag mest för att låta dem vara ifred och göra sig lite mer hemmastadda. Har så fruktansvärt dåligt samvete för att jag lämnade kvar den tredje av dem ensam i djuraffären. :( Hoppas han kommer till ett bra hem snarast, med kompisar!
.
Blev inte så mycket kläd handlande för mig idag, då jag redan varit och handlat en massa på REAn för bara fyra dagar sedan.

Just det, käkade också Sushi, älskar det!
Käkade på Woky Wok inne på Center Syd och tro mig, dem vet verkligen vad dem gör, dog lite så gott det var. Fick även mamma till att äta det, och hon tyckte det var gott.
Aopp, och nu sitter jag i alla fall i min bäddsoffa som är bäddad med en kopp choklad kaffe, för imorgon kommer mina pinglor hit och vi ska leva rövare. Och jag tänker vara den första som inviger den.
Julklappsbyte och sånt imorgon då också, som sagt, julen är icke över för mig inte!

33 kommentarer

elin

03 Jan 2012 22:06

Sv: Ja, men visst är den liten och söt? :) HAHA! Det enda negativa är att den inte har någon minneskortlucka typ, elelr vad man ska kalla de.. det är fett jobbigt :P

MEn.. hur mår du då? :) KRAM!

Johanna

03 Jan 2012 23:54

SV: Tack fina Mia <3 kämpar med dig också, tror på dig till 1000 :)

Amanda

04 Jan 2012 09:14

Sv: Haha nej mitt var rätt risigt på slutet och då kände jag att jag hellre klipper av det. Hellre kort och fräscht än långt och "trasigt" liksom.



Kul att du gillar den, det värmer! :)



Angående muminmuggarna så hade jag kunnat göra det, bara för att de är så söta haha, men jag har dem tyvärr inte här, men de jag har syns iaf i de här inläggen:

http://manda-christine.blogspot.com/2011/09/mumin.html

http://manda-christine.blogspot.com/2010/12/20101225-bilder-fran-julafton.html

http://manda-christine.blogspot.com/2011/11/hemtenta-dag-1.html

http://manda-christine.blogspot.com/2011/12/lite-bilder-ur-telefonen.html

Elin

04 Jan 2012 10:22

sv: ingen fara sötis, det är du verkligen värd !

hah, jo det blåste en hel del igår och även idag, men igår när jag var ute så regnade det också, inte så mysigt:(

ååh, censersyd verkar mycket bättre !

josefine

04 Jan 2012 19:01

jamen såklarrrrt! :d

Katrina

04 Jan 2012 23:25

Ohh så himla fin pyjamas short du har. vart har du köpt dem?

Sara ~ Candis

05 Jan 2012 10:54

SV. Visst är den snygg :D VILL HAAAA.

Hihi tack sötis <3

Julia

05 Jan 2012 18:10

Hejsan! Nu är månadens blogg för januari avslutad. Jätteroligt att du var med, kolla här [http://noordstrom.blogg.se/2012/january/manadens-blogg-januari-2011.html#comment] för att få reda på om det var du som vann! Om inte? Vänta bara en månad och anmäl dig till nästa månadens blogg ;) kram!

Jennifer

05 Jan 2012 20:54

Sv: Haha, minsann! Det blev lite fel. Tack för att du sa till :)



Tack. Jag får nog försöka tänka så.

JFdressage

05 Jan 2012 22:32

Vilken super fin blogg! :D<3



sugen på att följa via bloglovin? :)

Anonym

05 Jan 2012 23:20

sv: nej men hallå vad glad jag blir... .taack så jättemycket sötnos! :DD

Rebecca jansson'

06 Jan 2012 01:05

Fin blogg :)

Nadja

06 Jan 2012 09:29

rätt så ja.. men helt från ingenstans kom det en helsikes massa snö i gårkväll. jag hoppas att det knastrar härligt under fötterna när jag går ut sen :)

Mikaela

06 Jan 2012 10:58

Jag älskar tofupåsar det är så himla gott!!

Josefine häggkvist

06 Jan 2012 12:00

SV: haha Mons tvingade mig att köpa dem då han sa att dom var svingoda, och ja - lite söta var dem allt men det slank ner! :)

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

06 Jan 2012 15:06

Svar: Haha det var min lillasysters katt som hon har hos sin mamma :) våran katt är hos min mamma.. ;) Kram

FlizanLizan

06 Jan 2012 18:30

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

DIANA ÖSTERBERG

07 Jan 2012 00:32

Hejsan! Hur är de med dig då? :)

joëlle

07 Jan 2012 15:29

sv; tack :) jo jag är lite trött på alla som måste lägga upp alla måltider, alla tider som dom tränat.. Det är väl inget man måste bevisa att man tränat? :P

Även om jag älskar träning och bra kost så vill jag inte hamna i den hysterin som många andra bloggare är i.

Lagom är bäst ! Tack för din positiva kommentar, värmer mer än du tror :) Kram!

Amanda

08 Jan 2012 19:40

Sv: Jag köpte det från iphonebutiken.se, bara att söka på mumin :)

JFdressage

08 Jan 2012 19:42

sv: följer dig nu! säg til när du följer oss! :)

olivia

08 Jan 2012 20:32

ska vi göra bloglovinbyte?

Sanna

08 Jan 2012 21:12

Hej !

allt bra med dig, har du haft en bra dag ?



Vill tipsa dig om en grym tävling jag har på min blogg nu. Du kan vinna en almanacka från tryckdig.se som du själv får bestämma hur den ska se ut !

Antingen en till dig själv, eller varför inte ge bort den i present till någon ?



Klicka in här och va med : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment



Kram

Rebecca Jansson'

08 Jan 2012 22:22

sv' Åh tack så mycket, vad glad jag blir! :)

DIANA ÖSTERBERG

08 Jan 2012 22:52

sv; De är helt okej :)

Tilda Larsson

10 Jan 2012 15:36

s: Ååh det är hemstk! Får ta och lägga mig tidigt ikväll och hoppas att det hjälper ;) haha

kram

Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

10 Jan 2012 20:55

Riktigt fin blogg följa varandra via bloglovin? :D

Irma - topponys.blogg.se

10 Jan 2012 22:20

Hej! Väldigt fin blogg du har! Gör ni bloglovin' byten? :)

Btw så har vi "utmaningar" på våran blogg,det kan vara så att vi ska rida utan sadel och träns eller något helt annats! så kom igen och utmana oss! :D

http://topponys.blogg.se/2012/january/utmaningar-1.html#comment

/Irma - topponys

Elin

11 Jan 2012 21:20

sv: hah, du är knas du, men tack sötis ! <3

Sophie

12 Jan 2012 00:47

SUUUUUSHI :D

Ellinore Jonsson

12 Jan 2012 12:25

åh åt sushi här om dagen..så jäkla gott!

mathilda

12 Jan 2012 18:25

blev helt fast i din blogg! verkligen jättefina bilder och så fastnade jag totalt i allt du berättar om ditt liv osv.

josefine andersson

15 Jan 2012 09:45

hahah du säger de, jag skulle gärna hinna med o kika fler bloggar! en hinner ju inte ett pissskit i dethära livet, o ändå gör jag typ ingenting?! :o fattar nada.



klart det går, kööör på :D!!

Kommentera

Publiceras ej