Vet inte varför jag skriver. Bara känner för att skriva. En massa onödigt och massa osammanhängande ord och meningar. Märkte för någon dag sedan att mina axlar fortfarande är beniga och att jag hatar Dennis-bög-M. Har det ganska jobbigt just nu. För mycket tankar på en gång, för mycket humörssvängningar och lite för mycket ångest och rastlöshet.
Vill ha någon som orkar lyssna på mina ljudlösa panikskrik nätterna igenom, någon som vill hålla om mig, pressa ihop, när det känns som att jag ska gå i bitar. Någon som kan ta mig i nackskinnet och slita upp mig på fötter igen när jag ramlar. Vilket jag gör dagligen.
Kompenserade, multiplicerade, räknade igår igen. Och tänker såklart för mycket, när fan ska jag egentligen lära mig?
Att det största misstaget man kan göra, speciellt om du är anorektiker/ätstörd, är att tänka och reflektera. Det värsta. Allting blir bara så himla fel!

10 kommentarer

linnea

25 Jan 2012 12:58

Kämparkramar! Du är stark! En dålig dag kan efterföljas av en bättre.

Ang, din beh, vad har ni för "mål" med viktuppgången - normalt BMI? Hur långt har du kvar nu?

Joëlle

25 Jan 2012 13:29

En stor kram från mig! Släpp inte taget, kämpa tjejen! DU KAN <3

lillfixarn <3

25 Jan 2012 21:12

Svar:åh tack så mycket!

Det är inte så svårt, bara man kan se nått vackert i allting man ser eller gör! ;)

A D E L I N A

26 Jan 2012 09:33

Ställ gärna en fråga i min frågestund, du får en länk om du gör det! =)

kram!

Elin

26 Jan 2012 17:46

sv: men hjärtat, du missförstod mig. jag åkte inte skidor, jag var inte med på det utan följde bara med. Jag åkte bara upp för liften och gick ner för backen hah x antal gånger, men det är ju inte skidor så det var lugnt !



men tack för omtanken ! <3

Sara ~ Candis

26 Jan 2012 19:35

SV. Hihi jag har två :D här finns ett inlägg om dom: http://candis.se/2009/october/mina-tatueringar.html

Vill göra fler :D måste hitta en bra tatuerare bara haha. Vad ska du göra för nåt??

Elin

26 Jan 2012 20:24

sv: men det är lugnt, jag tänkte ju ändå på det så det kan vara bra med en riktigt wake up call...så omtanken var bra ! <3

sofia

26 Jan 2012 21:47

sv; men gu va gullig du är! tack så jättemycket för dina fina kommentarer!!

anna fahlgren

27 Jan 2012 12:21

fin blogg! :)

vill du göra länkbyte eller följa varandra på bloglovin'?

du kanske vill ha hjälp med en ny bloggdesign? jag gör egna gratis!

Elin

02 Feb 2012 21:50

Jättefin blogg! :)

Kommentera

Publiceras ej