Och med dessa, inte så vackra bilder, ville jag mest meddela att nej.
Jag ger inte upp. Aldrig. I'm a figher!
Jag går inte ur strider så lätt. Och jag lägger deffinitivt inte benen på ryggen och lyder under en idiotisk psykisk sjukdom som dessutom var nära på att ta livet av mig i somras.
Jag har fått mitt smeknamn "envis som en åsna" av en anledning!
.
Även om jag råkar ha det sjukt jobbigt just nu med tankarna och allt.
Men aldrig att jag ger upp när jag har så många vackra människor runtomkring mig.
Som dessutom lägger ner hela sin själ i att hjälpa mig tillbaka till livet igen.
Och såklart ni som kommenterar och följer mig, era stöd betyder också helt sjukt mycket!
.
Jag kämpar för er!

28 kommentarer

Jenny

29 Jan 2012 07:37

Du e så fin! E så stolt över dej. Kämpa på vännen <3

Josefine

29 Jan 2012 07:40

Bra! Vad glad jag blir av att höra att du fortsätter kämpa. Jag tror på dig, det här är ditt år! Kramar

linnea

29 Jan 2012 10:37

STYRKA! Att det är extra jävla skitjobbigt ibland hör till, något ajg antar att man bara får acceptera! Men du är så stark som inte låter det bryta ner dig! Som sagt, styrka!

Josefine Häggkvist

29 Jan 2012 10:40

du är stark Mia, och jävligt bra!! <3

Elin

29 Jan 2012 11:37

Du är så jäääävla bra hjärtat, ge inte upp, aldrig !! Hur jobbigt det än är så ger man inte upp, ingen av oss ! var tacksam över att du kom in till malmö ändå, även om man inte kan tänka så, men annars skulle du kanske inte varit här idag, och den tanken får mig att få tårar i ögonen. Kämpa på, du är sjukt stark, tror på dig ! <3

Beatrice Jakobsson (foto)

29 Jan 2012 12:34

sv: Det hade jag med! :)



Det är verkligen mysigt att bara sitta och prata och mysa!

Cecilia

29 Jan 2012 13:54

Du är så himla grym tjejen!!! Vill man så kan man, du klarar detta! <3

olivia -

29 Jan 2012 16:25

du är grym bruden!! lovelovelove

Elin

29 Jan 2012 18:31

sv: ååh, varför kan inte jag se mig själv som fin ?, varförvarförvarför, är så sjukt trött på speglen, den förstör allting samtidigt som jag älskar den.



Men precis, man är kluven med malmö, om man inte skulle kommit in där hade man garanterat dött och iochmed att man kom in där i tid (första gången för mig var ju ett år innan vi träffades) det räddade ju ändå livet på oss, vi borde vara tacksamma för det. Men det är svårt att tänka så..



ochdu? du är MINST lika bra, mega super duper bra, ditt stöd, dina kommentarer, är guldvärda ! <3

Anonym

29 Jan 2012 19:11

Kämpa för din egen skull, det är du värd och mycket mer:) Du är en underbar tjej med så mycket att dela till andra:) Kramen Annika

» KAROLINA - USA 12/13

29 Jan 2012 19:13

sv: åh INDEEED. Det är verkligen patetiskt.... måste ju vara sjukt jobbigt för killarna också att höra på alla tjejskriktjutanfall. Haha. x_x Jobbigt läge. Antar att man får offra sig och bli en i mängden av alla omogna tjejer som inte kan hålla käften haha.

Elin

29 Jan 2012 19:39

sv: haha.....knappt jag heller...men idag måste jag verkligen har skjutit upp på det ett tag nu och har fortfarande inte kommit igång men nu måste jag verkligen. men det kommer sluta med att jag sitter där i 10 minuter och sen ser jag datorn och går dit där istället hah :(

lovisa/polichinelle

29 Jan 2012 21:03

vildvittra. ett sådant vackert ord.

matildus

30 Jan 2012 00:31

fina du, du inspirerar verkligen. nu kämpar vi på, puss!

HANNAH

30 Jan 2012 11:09

svar: Eftersom potatis och pasta har varit på min förbjudna lista så är det lite svårt i bland att acceptera det i måltiderna och ska jag vara helt ärlig har jag inte ätit pasta på flera månader men potatis är gott och finns med i båda maträtterna på bilderna i inlägget du kommenterade! Svårt men gott och äter det flera gånger i veckan. puss

Sweetelicus

30 Jan 2012 11:13

Tjäna pengar på något du gillar :D ..

Tjäna pengar på din blogg!

Kolla in denna länken så får du se de lättaste vägen till pengar!!



puss och kram !!



http://sweetelicus.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-nagot-du-gillar-tjaa-pengar.html

hannah

30 Jan 2012 11:13

svar: Eftersom potatis och pasta har varit på min förbjudna lista så är det lite svårt i bland att acceptera det i måltiderna och ska jag vara helt ärlig har jag inte ätit pasta på flera månader men potatis är gott och finns med i båda maträtterna på bilderna i inlägget du kommenterade! Svårt men gott och äter det flera gånger i veckan. puss

Sara ~ Candis

30 Jan 2012 12:14

SV. :D Tack. Det är alltid roligare med tatueringar som har någon form av historia bakom sig :)) då blir dom att betyda mer för en också <3

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

30 Jan 2012 14:51

Heej! :)

Nu är de 5 vinnarna i min Veckans Blogg tävling dragna, kika in och se om du blev en av dem lyckliga :D

Direktlänk: http://evvesliv.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-4.html#comment.

Kramizar Evve!

Mathilda

30 Jan 2012 16:45

Och vi kämpar för dig, du är värd all styrka och beröm i hela världen stark som du är !!

puss och kram, allt kommer lösa sig.. bara du hänger på och det vet jag att du gör.. du kan allt !

Elin

30 Jan 2012 17:00

sv: ingenting, verkligen ingenting är ditt fel , det måste du veta och bara dina omtänsamma kommentarer och meddelande osv och din blogg osv gör mig peppande. de är guldvärda vännen ! <3



Vi är iallafall två stycken som vill döda anorexin, skjuta den i huvudet och bränna den?-JA TACK!



men som sagt, du kan inte göra något, för du gör redan mycket, och det uppskattas !

man måste först vara bra själv innan man kan hjälpa andra, och du är inte bra än, men det kommer lite längre fram, men tills dess så får vi hjälpa varandra så gott vi kan !

kram <3

Fotograf: Emma Olofsson

30 Jan 2012 17:03

Jätte fin blogg!:)

Hoppas du gillar min!

Kram

Fotograf: Emma Olofsson

30 Jan 2012 17:03

Jätte fin blogg!:)

Hoppas du gillar min!

Kram

matildus

30 Jan 2012 18:18

Sv: Det är min egen typ av davosgröt, skulle man kunna säga, haha. Så du är verkligen inte helt ute och cyklar ;) Blandar yoghurt med banan istället för gryn och låter stå över natten, blir krämigt och sött och väldigt gott :D enligt mig själv, då.. hah. Och lagom mättande dessutom, för joo.. det är kanske lite väl lite, är ganska dålig på att äta ordentligt på morgonen!

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

30 Jan 2012 22:46

Svar: hmm den smakade nog allt lite kladdkaka (a) Med daim typ bara ;) Kram

Bellavideos♥

31 Jan 2012 10:30

Ge inte upp! det är bra :D



frågestund på bloggen nu... släng in en kommentar vet jag!



http://bellavideos.blogg.se/2012/january/utkast-jan-31-2012.html#comment

Alina Nyström • foto, vardag & stil

02 Feb 2012 12:26

Allt bra? :)

Joëlle

02 Feb 2012 15:38

sv; Tack! Ja, det är inte kul alls att vara arbetslös. Deppar ihop snart om jag inte får ngt att göra. Och ute är det för kallt att göra nåt, gillar inte vinter och kyla :P

Kommentera

Publiceras ej