två frågor från läsare. lämnade utan både blogg och mail adresser så svarar här. den första frågan blev jag lite förvånad över om jag ska vara ärlig. visst att jag inte är normalviktig än eller så. men nä. eller jo. eller va.



du spyr upp godis, glass och sånt va? jag menar, du är så sjukt smal att du inte ser ut att äta mer än en gurkbit om dagen så jag fattar ju att du gör någonting av maten.

 

nej, jag spyr inte. det är bland det värsta jag vet!

om du läser i min presentation (klicka på "Framsida" i menyn under headern så blicka till vänster bara så ser du den) så ser du att jag är diagnostiserad med anorexia nervosa, inte bulimi. och visst att anorektiker kan kombinera spy - och svält men det gör/gjorde inte jag.

fine, jag äter ganska mycket onyttigt, en hel del för att vara helt ärlig.

men tack du, jag tar det där som en komplimang om att jag ser så smal ut.

hej söta människa. hur lång är du? :)

 

tack "jossan" sådana små ord kan göra en så glad! ingen blogg eller så lämnad så kan inte mer än tacka här och hoppas du läser det.

och jag är cirka 160 cm. krympte dock någon centimeter när jag gick ner till mina 30 kg men det var antagligen bara tillfällighet? tecken på att kroppen höll på att lägga av.

 

tveka aldrig på att fråga om det är något ni har på hjärtat mina vänner.

just spit it out!

5 kommentarer

s

01 Mar 2012 08:19

Jag krympte också :( 0,5 cm så det var ju inte så mycket ;P

Elin

01 Mar 2012 21:09

sv:hahah, neeej, jag är helt fast i prorgrammet , tycker det är riktigt roligt ! ;D

Yohanna

01 Mar 2012 23:07

fin blogg!

ta hand om dig <3

E

01 Mar 2012 23:54

Du, det är ingen komplimang när någon säger åt dig att du är smal/benig/extremt underviktig. Det är inte det.

Anonym

06 Mar 2012 16:44

Vill bara skriva hur stark jag tycker du har varit/är! Du är jätte fin och jag beundrar VERKLIGEN människor som dig!

Kommentera

Publiceras ej