mår illa. vill spy. på mig själv. orkar inte. våga vägas om en en vecka. vägra vägningen? ätit vad som klassas som "normalt" idag. och mår inte prima. ångesten äter upp mig. och kan inte kompensera heller. jävla skola. du förstör för. den. saken i mig. den som är jag. som är. sjuk? är det verkligen det jag är? jag vill inte vara det. så jag stänger av. hör inte. ser inte. vill inte. jag råkar bara ha viljan att äta lite mindre än vad som är rekomenderat. dumma tankar. dumma hals som försöker trycka upp allt jag stoppat i mig idag. dumma mig som aldrig lär mig.
man lär sig av sina misstag. det är en sak jag aldrig någonsin har gjort. så nej. får stå här. sitta. skaka. böna och be om att jag inte kommer flippa ut. vill inte att andra ska se mig som så. vill hem. var nu hem är för mig kan man ju fråga sig. vill bort. räddad. från mig själv.

4 kommentarer

Joëlle

27 Feb 2012 15:05

Stor varm kram <3

Elin

27 Feb 2012 17:11

sv:den va bra ja !

jo...knappt så jag klarade av dagen i skolan utan att somna men när man är övertrött och bara skrattar så gick det hah ! :)



& mia, hjärtat, bästa du, fina vännen , du måste orka kämpa, det blir jobbigt men det blir ännu jobbigare i längden att göra som anorexin säger, kram ! <3

elin

28 Feb 2012 09:32

Sv: ÅH TACK BRUDEN! :D <3

josefine

28 Feb 2012 19:52

najn, var där och kollade bara. Men det skulle kunnat vara jag haha! :)

Kommentera

Publiceras ej