Är så jävla irriterad på mig själv just nu, insåg att jag nyss råkat radera alla dem bra bilderna. Eller ja, dem med bättre ljus och jaddajadda. Riktigt surt känns det faktiskt. Nåja, slänger upp dessa i alla fall, för varje bild är faktiskt oavsett kvalitè ett minne, och det tänker jag inte låta glida mig ur händerna.
Även om denna julen (och typ hela året) råkat vara skit, så betyder det inte att jag tar vara på tiden jag får spendera tillsammans med min fina familj mindre. Från att ha varit ångestframkallande att umgås med alla dem till att tycka det är riktigt trevligt och mysigt, visst ska jag inte sticka under stol med att det är jobbigt, stressigt och påfrestande som fan att ha så många hemma på en och samma gång. Men jag tror jag börjar vänja mig pytte lite iaf! Heja mig!
 
Och angående det förra inlägget, tror min kämparglöd har börjat komma tillbaka lite. Inte riktigt redo att verkligen kämpa just nu, är fortfarande helt matt i hela psyket, men denna dagen har gett mig lite fler insikter. Jag har kanske inget direkt mål att kämpa mot som att bli en träningsnarkoman, ett hälsofreak eller liknande. Men vem i helvete har sagt att man måste vara det? Jo, min jävla idiotiska ätstörning säger det. Men jag säger då inte det! 
Jag har en familj, jag är moster och faster (ja jävlar, dags att känna sig gammal?) och jag älskar mina underbara syskonbarn, och mina syskon, och min vänner (de få som orkat stanna kvar trots all skit jag slängt på alla) och dem kommer jag orka lägga mer tid på när jag väl är så frisk jag kan bli. Så visst fan har jag någonting att kämpa för. Varför ge upp liksom? 
Kolla bara? Är dem inte underbara så säg! (Speciellt lilla tim på de två understa bilderna, världens underbaraste lilla skit unge är vad han är!)

4 kommentarer

Ebba Molin

27 Dec 2012 11:47

SV: Åh tack för dina fina ord! Jag är glad att du uppskattar det jag skriver<3

Sandra

27 Dec 2012 11:57

Klart du har något att kämpa för finaste <3 Familj, vänner... Livet. Det är den största motivations pelaren du kan ha. Du är en fighter, jag känner de på mig! Om det är jobbig för dig nu. Ta en paus. Men bara du tar tag j det igen. Låt de inte gå för långtid.
Du har ju faktiskt världens bästa nyårslöfte framför dig? Varför inte ha som mål att gå upp de där kilorna som skulle sitta så fint på din kropp? <3

Svar: du vet verkligen vad du ska säga för att få en att tänka om du. <3men du har/är också varit i samma sits, du får verkligen kämpa du med nu. bli fri, må bra, bli du! <3
Mia Olsen

Sandra

27 Dec 2012 11:57

Ska inte vara ett frågetecken där!

fanny

27 Dec 2012 22:03

så rätt! jag lyfter inte ett finger om jag inte måste... ärligt är jag sjukt lat, och tränar ingenting. bara tråkigt ju... man lär sig att skita i rösten som säger åt en att träna trotts det! heja! :D

Svar: precis! har peppar ta i trä haft träningsuppehåll hela december nu typ!och känner att min kropp faktiskt klarar sig bra ändå!

heja latheten haha. ^^
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej