Varför kan jag aldrig lära mig att ta det lilla lugna? Alltid ska jag springa, stressa och ha bråttom.
Stod på näsan i trappan igår, och lilla tån min fick sig en jävla smäll. Tänkte inte så mycket på det förutom att det gjorde ont något jävulskt. Förmodligen stukad sa mamma. Jamen jag kunde ju iaf gå!
Det var mer än vad jag kan göra idag, hopp/haltar runt som en kanin med bruten tass, helt röd/blå/grön/lila och svullen är den också. Har så jävla ont så bara ett vinddrag kommer på tån så vill jag skrika. Nu sa mamma helt plötsligt också att det kunde vara en spricka, kan det blir mycket bättre?
Och vi som ska ut på rean imorgon, kul att springa runt i köpcentrum bland massa folk då med knallröda foppatofflor på fötterna. Att dra på sig rediga skor eller kängor är bara att fetglömma!

Tänkte iaf liva upp stämningen lite genom att flasha lite av mina klappar, firade jul igår som sagt.
1, denna lilla ljuskyrkan vann jag dock i vår pakkeleg men det var en julklapp så den räknas!
2, tränings tights och favorit ansikts tvätten, fast denna gången med grapefrukt.
3, lammfilts pläd nummer två i min lilla samling och ett par underbara hörlurar (håll nu längre än en månad snälla!).
4, dem bästa klapparna väljer man ut själv, eller? en flaska Malibu (här ska drickas på nyår) och favorit pebernødder.
5, pysselböcker och filmer ("Ludvig og Julemanden" förra årets danska julkalender som var så jäkla bra!)  
6, skitgoda sjöOdjurs (sjöfrukter om vi ska vara seriösa) choklad
7, lite julklappar till kaninerna och råttisen också såklart, presentkort på indiska och svart hårfärg, någon tyckte visst jag passade i det bättre än väntat, hehe i told ya!

Så idag lär jag bli där jag är, framför brasan, med gamla Jesus og Josefine på TVn, också dansk julkalender som är svin bra! Kanske ska ta och rota igenom godislådan jag har på rummet, julstrumpan kom visst i skymundan i år (tack jävla julkänslor som aldrig ville dyka upp) så allt gottis samlade sig visst i världens sötaste lilla burk istället som jag fick av Cissi!

7 kommentarer

beayourdreams.blogg.se

27 Dec 2012 17:15

Sjöfrukter! Så himla goda <3

beciell

27 Dec 2012 22:37

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här i juletider? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 God jul och God fortsättning! (det är en tävling med CDON.com) Skulle vara sååå snällt!

Ebba Molin

27 Dec 2012 23:58

SV; Ja håller med! Idag har vi haft snö, lite kyla och solsken. Hoppas den fina vintern kommer till dig också! Kram

Denice

28 Dec 2012 06:55

Hej! Fin header!

Johanna

28 Dec 2012 17:26

Sv: åå vännen..
Önskar så innerligt att jag kunde hjälpa dig, så att du förstod att det inte är värt det. Du slänger bort ditt liv, du förstör bland dom bästa åren i ditt liv. Vill bara krama om dig och bära dig på ryggen ända in i mål..
Styrkekramar, dags att vakna nu Mia <3

Svar: dina ord värmer så himla mycket. ja, hade det funnits en genväg/fusk väg så hade jag nog tagit den för längesedan. men du har så rätt som du skrev för ett tag sedan i din blogg; man kan inte bli frisk sålänge kroppen inte ligger på den vikt den behöver för att må bra.
stå ut, härda, var stark, det är allt man kan.
och med stöttning och hjälp av sådana fina som du bland annat så kan man faktiskt komma i mål. trots tårar ångest mm. det är ju du ett levande bevis på! <3
Mia Olsen

Anna

28 Dec 2012 19:51

Hoppas du mumsade på sjöfruktchokladen, den är ju sååå god.
Skickar kämpapåkramar!

Svar: älskar sjöfrukter! hatar vanlig mjölkchoklad med i dessa är det ju vit choklad också, så även om laktosen så åt jag faktiskt dem. super goda! :D
och tack fina du, hoppas du får en god fortsättning! :)
Mia Olsen

Ebba Molin

28 Dec 2012 21:29

SV: Ja det hade jag, tack detsamma :-)

Kommentera

Publiceras ej