när jag väl kommit hem från stallet, duschat och käkat lite kvällsmat fick jag världens ångestattack och ville bara spy, träna, vad som helst som kunde tänkas göra mig lättare igen.
men istället tog jag en liten promenad till affären och köpte, efter många om och men (och bråk med hjärnspöket) ett paket glass för 10kr (om inte kap så säg).

hela vägen både dit och hem gick jag och tänkte en massa pepp tankar som för en gångsskull funkade! känner mig så lättad just nu.

imorgon är det dock tillbaka till skolan som gäller. men för min del har det bara blivit en massa klödd, pga min sjukskrivning för anorexin och mina beteende rubbningar etc, så ska först ta ett snack med rektorn eller dyl som har koll på läget och kan ge mig schema och lite mer info än vad Berga skolan annars brukar ge ut (börja aldrig på Bergaskolan i Eslöv om ni kan slippa! deras information som ska ges ut till elever osv egentligen suger röv!).

och håller alla tummar och tår jag har på att dansen får sin plats på mitt schema, det hade verkligen varit en otrolig peppning för mig. att verkligen börja brinna för någonting igen, fast har ju faktiskt börjat rida igen. underbart det med! men ändå. saknar dansen som en del av mitt liv!

2 kommentarer

matildus

26 Aug 2012 23:37

You go! <3 Hoppas att allt löser sig med skolan nu finis!

elin

28 Aug 2012 20:51

du är bäst!

Kommentera

Publiceras ej