APU idag på Coop i E-town. Kul. Förutom att jag stod från klockan 08.00 på morgonen till ca 16.00 och packade upp, staplade upp julgrejer för 10kr/st. Egentligen ska jag inte böla för att jag älskar julen och allt som hör till och jag älskar att vara sysselsatt, slipper tänka.
Men såklart ska jag lyckas med allt!
När jag skulle gå in på lagret trycker jag på fel knapp och sätter igång larmet!! Och det var inget tyst larm heller, i hela jävla affären ekade det! Och ni som varit på Coop vet att det är faktiskt ingen liten affär.
Och jag bara stod där... Aldrig kan en hel dag gå utan att jag lyckas ställa till det. Men det gick att få tyst på skiten till slut såå.
Sen kunde jag inte låta bli att köpa världen största och sötaste te kopp↓. Och en värmeljushållare i silver i form av två renar, så jäkla fina alltså!
Nä nu planerar jag så smått på att gå i ide tills jul, slippa skolan, slippa sjukhuset, slippa tänka och slippa känna.
instagram: miiaolsen

28 kommentarer

Rebecka

07 Nov 2011 20:24

hej :D

jo jag har en katt som heter Felicia. fick henne samma höst som jag blev riktigt sjuk och hon låg varje kväll på min rygg då jag frös och värmde mig. hon är alldeles underbar och gjorde och gör att ensamheten är mindre <3



stor kram



ps. fin blogg :D

Elin

07 Nov 2011 21:55

Du är snygg !

vad kul och skönt att missa skolan och få pröva på att vara ute i en affär, hur länge ska du ha apu ? :)

kram

Izabella

08 Nov 2011 10:05

Ingen har rätt att döma dig för din sjukdom, jag antar att du får ta mycket skit, och jag förstår att det inte är lätt att inte ta åt sig! Men människor som inte kan hålla det elaka inom sig har det ofta inte lätt själv, och behöver någon att trycka ner.

Du är bra som du är, du är en vacker flicka skapad av Gud!



Det finns ingen som just du, du är speciell!

Tryck inte ner dig själv, det finns så mycket runt omkring oss som trycker ner oss ändå!

Kolla dig i spegeln och säg bra saker om dig själv, det känns jätte fjantigt, men det funkar faktiskt, efter ett tag kan man börja hålla med sig själv, och då höja självförtroendet!

Berätta i spegeln hur fin du är, att du är bra som du är, att du är älskad för att du är den du är.

Och vet du, mest av alla är du älskad av Gud!



Kram!

Elin

08 Nov 2011 10:32

sv: äsh, hoppas du trivs på praktiken ifall :)



jo det blev av, men stannnar hemma ifrån skolan idag, mår inte sådär bra, krya på dig med ! <3

Elin

10 Nov 2011 15:54

sv: precis, man är såå pepp på att bli frisk när man typ gått ner i vikt en vecka, och sen nästa morgon är allt borta...



vi fortsätter kämpa tills vi blir friska, vi ska bli det !



du är vacker hjärtat <3

Lisa

11 Nov 2011 12:35

sv; Ja det är verkligen gaaalet snyggt!!



Oh vilka söta små prydnader du har där:)^

Josefine Andersson

12 Nov 2011 13:43

kul att du är med i helgens blogg! kika in på söndag och se om det vart du :)



ja men herregud, det är bara att fortsätta anmäla sig, att du inte vunnit betyder inte att jag aldrig haft dig uppe bland dom sista jag valt imellan :) alltid så jäkla svårt detdära!

Sara ~ Candis

12 Nov 2011 20:28

SV. Hehe då kommer de lite svar.

1. Tyckte de var bra med frukt i :D blev supernöjd. Är också så kinkig med att de aldrig kan vara bra med fruktbitar i produkterna. Men denna var skitgod. Kommer definitivt köpa igen så fort denna är slut.

2. Den kom i ett set tillsammans med den muggen och en liten liten visp :) köpt på antingen Ullared eller i en liten butik i Kopparberg säger min svägerska :)

Sara ~ Candis

12 Nov 2011 22:27

SV. Det sa jag med :D:D:D GE OOOOOSS. Jag måste ha den snart haha.

Elin

12 Nov 2011 23:12

sv: ginatricot & hm :)

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

14 Nov 2011 10:47

Svar: Jag köpte XS på tröjan, så den är lite oversize i storleken med tanke på att XS brukar vara lite mindre =) Kram

Felicia Johansson

14 Nov 2011 17:20

Ja det har hon :) - http://fimas.blogg.se

Elin

14 Nov 2011 21:30

sv: taack sötis !

Felicia Johansson

16 Nov 2011 07:40

Godmorgon! Nu har vinnaren av tisdagens blogg precis publicerats på bloggen. Ha en bra dag :)

Eleonore

16 Nov 2011 10:32

Va roligt att du har din apu nu :) Den där lilla ljushållaren med renarna var ju jättefin, ska leta upp den på coop här i stan!

elin

16 Nov 2011 19:12

Sv: Jag vet, det är supermysigt med vinter men dock är det iskallt!!! :( <3 allt bra med dig?

Sara ~ Candis

16 Nov 2011 19:40

SV. Den kommer ifrån H&M :D jag heter Candis på IG också :D<3

jessikaaa - FOTO

17 Nov 2011 16:37

sv: åhh, tack så mycke gullet!

CLARA:)

17 Nov 2011 18:52

SJUKT fin blogg!!!!!

Gör du headers till andra? :)

Tacksam för svar!

www.writtenbyclara.bloggplatsen.se

jessikaaa - FOTO

17 Nov 2011 20:08

sv: åhh, jag blir verkligen super glad! :'')

Nikolina

17 Nov 2011 20:13

kolla in bloggen

saraspencer

17 Nov 2011 21:50

kolla gärna in min blogg! :)

therese

18 Nov 2011 21:30

hej, allt bra idag? superfin blogg btw!

lust att följa varandra via bloglovin? :)

har förövrigt just nu en tävling på bloggen där det går att vinna ett valfritt armband från xenobia desgin:http://lifeoftessy.blogg.se/2011/november/vinn-valfritt-armband-fran-xenobia-design.html

Kram, take care/ tessy♥

Ena Iglebaek

18 Nov 2011 22:05

Först måste jag tacka dig otroligt mycket för alla kommentarer som du skickar in till mig, de är verkligen supergulliga!



Nu kanske detta blir en lång kommentar, men aja, det gör inget. Hoppas i alla fall att du läser detta. :)

För ett år sedan forskade jag mycket om anorexia-bulimi och bulimia nervosa till ett skolprojekt som vi hadde, och fick reda på hur mycket dessa två sjukdomar ställer till. Jag kunde inte förstå det jag läste på olika bloggar, böcker och annat. Jag skulle aldrig kunna säga "Jag förstår hur det känns." eller "Jag förstår hur du mår." för det gör jag egentligen inte. Jag är väldigt smal och det är jag inte glad över. Jag har varit det ända sen jag började växa och min kropp bränner mat, som jag äter, fort. Visst.. Jag tränar och så, men jag äter väldigt mycket. Jag älskar mat, godsaker och bakelsen och jag kommer alltid att göra det. Jag äter det för att det är gott och för att jag älskar sötsaker, hehe! Nu skulle jag vilja säga "Strunta i din vikt och ät det du gillar, precis vad du gillar och precis vad du vill! Låt inte dina känslor lura dig!", men jag vet att det är svårt att jag ändrar på din uppfattning om dig själv eftersom det är du som bestämmer om ditt liv, din kropp osv. Som sist vill jag säga, du är perfekt precis som du är och snälla, var en stark människa och jobba dig ut ur denna hemska sjukdom. Förstör inte livet pga en siffra, bild eller vad det nu är som stoppar dig ifrån att vara ambitiös, självsäker, positiv och naturlig tjej!



Hoppas jag kanske hjälpte dig lite! :) Kram!

Elin

19 Nov 2011 10:20

sv: du är söt du, tack så jätte mycket finaste ! <3

elin

19 Nov 2011 21:01

Sv: Hej fina du! Vad är det som inte har gått bra hos läkaren då? om du vill berätta alltså :$



Det var jättekul när jag fick det där kortet ;) superglad! Tack snälla!

therese

19 Nov 2011 23:37

sv: tack så mycket! din blogg är väldigt bra den med, eller det jag hunnit läsa. du verkar vara en väldigt stark brud, kämpa på! kommer definitivt fortsätta att följa dig.

har lagt till dig nu, lämna en kommentar när du har lagt till mig med? :]

kram på dig!

Julie Engebakken

20 Nov 2011 15:26

kutl :D

Kommentera

Publiceras ej