Nu är jag inlagd i Malmö på ätstörningsenhet, blev det i Fredags då jag bara vägde 33kg, fast då var jag på akuten. Igår blev jag hit flyttad. här är så dött! Om någon vill veta hur ett helvete är, så fråga mig. Hell on earth, FY FAN VAD JAG VILL HEM! Hatar detta stället... Erika Öhlin, du är den enda som får mig att fortsätta kämpa. Du är den enda (och din underbara syster såklart) som fortfarande står vid min sida, trotts all skit jag gjort mot migsjälv och andra! JAG ÄLSKAR ER! Öhlin vs Olsen, minns du? <3

16 kommentarer

elin

29 May 2011 14:47

hoppas du blir bra snart :O<3

jag har själv varit inlagd och jag vet att det är verkligen inge kul!

elin

29 May 2011 16:53

hur lång är du?

Sofia

29 May 2011 22:54

sitter här med tårar i ögonen..

har läst igenom din blogg,

och jag vet precis vad du går igenom för jag är själv sjuk i anorexi.

jag önskar dig all lycka.. det förtjänar du <3

Annika

30 May 2011 09:42

Hej Mia!

Blir så ledsen för din skull. Men du ska veta att jag finns här för dig om du behöver prata. Livet är inte alltid så lätt, men fortsätt kämpa mot varje minut som du redan gör. Hoppas du snart får må bättre och komma hem. Du är en klok och underbar skribent. Du skulle kanske satsa på att öppna en blogg för din sjukdom, när du blir frisk. Du har så mycket att ge andra i samma situation. Du skriver underbart. Kram på dej

Catrin

30 May 2011 16:32

Hej Mia!

Är så ledsen för din skull ska du veta, det finns inget värre än att må psykiskt dåligt jag vet.

Hoppas Hoppas bara du har lite ork kvar att ge, vi är många som tänker på dej och tårarna bara rinner när jag läser din blogg. Du skriver så otroligt bra att man nästan förstår trots att man inte själv vet vad det är att vara sjuk i anorexi. Du är värd ett gott liv, tänk dej för du har bara ett, även om det känns för jävligt så finns det dom som bryr sej och du är värd det. Många Kramar till dej! /Catrin (Cissis syster)



Alex

31 May 2011 23:54

Tack för dina söta kommentarer! Lycka till, håller tummarna. Kramis

Jessica

02 Jun 2011 01:10

Ta hand om dig, och håll ut! <3

Maj - en bra träningsblogg

03 Jun 2011 07:58

Kämpa på! Det blir bättre!

Josefine Andersson

05 Jun 2011 11:54

kul att du är med!



okej shit, hoppas det blir bättre med dig

Josefine

05 Jun 2011 20:43

kraaam! kämpa!!

Miss C

10 Jun 2011 11:14

Men du! Kämpa på! Du vill inte spendera hela livet fram och tillbaka från behandlingshem och sjukhus! Eller!? Jag tror på dig!



Mia Olsen: Släktingar till den gamla mannen som ägde huset och hästarna har tagit

över - och de vill ha kvar hästarna = TACK GODE GUD!!! <3

julia clevler

10 Jun 2011 14:05

sv; lite sen med att svara på kommentaren du lämnat i min blogg.. Men tänkte bara säga tack för din fina kommentar och samtidigt lämna en liten krya på dig hälsning. Kämpa på!



julia

www.magnific.se

[kampen tillbaka]

13 Jun 2011 23:53

åh :( kämpa på vännnen.

Är du inlagd på behandlingsavd som är på psyk ??

kramar

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

15 Jun 2011 11:02

Har du smakat Ben and Jerrys någon ggn? (Det har väl alla? :) hihihih...)

Har du någon favoritsmak eller någon smak du kanske avskyr? :D PÖSS!

Natalie - it's all about attitude

21 Jun 2011 23:54

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram!

L

02 Sep 2012 13:24

Hur lång är du :/

Om du vill titta in på min blogg så är lösenordet kalas, Jag har också anorexi och varit inlagd både lund och malmö

Svar: tack fina du! jag är nästan 160cm.
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej