Eftersom hela bloggvärlden har kommit in i någon jäkla diet och bantar fas, och jag inte vill vara sämre, med kraftig undervikt och allt. Så har jag börjat min diet idag!
Den innebär att eftersom jag är så svullen i halsen, hostar, snörvlar och har huvudvärk emellanåt bara får äta soppor och dricka varma koppen.

Haha oh my god! Nä, som jag alltid har sagt: Viktminskning och fettförbränning är för idioter!
Och ja, min fb status säger väll det mesta antar jag?


Så får väll fortsätta min självmedicinering nu som består av astmamedicin, energidricka och kanske, bara kaanske om min hals tillåter det, chips!
Men känner jag mig själv tillräckligt bra lär jag skita fullständigt i om jag så gråter av smärta, jag kommer äta chipsen i alla fall. Haha, gud vad tragisk jag är ibland alltså!

+
Har ett par nya skor/boots att visa er, så fina!
+ Ska ut en svängom med people nu ;)
+ En drös med filmer jag inte sett, (där har vi det positiva med att aldrig kolla på tv/film, när man väl är kass så har man myycket att "se fram emot") och typ tusen nya låtar på datan från Februari och Mars 2011. *dunkadunka*
+ Har tagit ut min baby nu, ögonbrynspiercingen för er that just don't get it!

Ha de guld sålänge så ses vi i vår
PYSSEN!

5 kommentarer

Josefine Andersson

26 Mar 2011 01:21

kul att du är med! kolla in på söndag och se om det vart du :)

Mimmi

26 Mar 2011 13:20

Hej! :) Jag svarar här, det går att överföra hela arkivet till spotlife, jätteenkelt, trycker på en knapp o så fixar det sig. Jag har kvar min gamla ändå, men jag har allt överfört, så det gick jättebra :) Vill du ha en invite så får du en:) Jag skickar en till dig iallafall! kram!

Malin

26 Mar 2011 18:10

Den på bilden var en ostriskaka. Annars är den med gräddfil himla god också! Ja, alla med smak egentligen. Gott med den neutrala philadelphiaosten på då :)

Mimmi

27 Mar 2011 14:52

Ja men klart:D jag skickade en ny! hoppas den hann komma till dig :) ! kram

camilla

27 Mar 2011 21:33

Hur mår du ? :) haft en bra helg? :)

Kommentera

Publiceras ej