Ush, känner mig helt hängig, trött och sjuk. What? Jag är aldrig så här, jag som alltid är den pigga och totalt crazy personen i sällskapet.

Men jag har en anledning till att må som jag gör idag.
Dagen har varit hemsk, den har verkligen tagit på mig. Psykiskt menar jag nu, har hänt och fått reda på så himla mycket som är livs avgörande för hur min framtid ska se ut!
Inte bara skolgång och sånt obetydligt skit nu, utan detta handlar om sjukhus, psyken (ätstörningsklinik) mm.
Tumblr_lhe4c1a7rm1qcmuh9o1_500_large
Är bara så slut just nu, min hals är helt svullen och har huvudvärk, vilket jag aldrig brukar ha. Kommer snart rasa ihop i en enda liten hög och inte orka resa mig igen, ärligt talat. Är så psykiskt utmattad att allting snurrar för mina ögon.
Mina ögon gör ont, mitt huvud, min hals, ja praktiskt taget finns det inte en ändaste punkt på min kropp som inte är i uppror och gör ont just nu!


Förlåt för allt, men jag visste faktiskt inte om att du fortfarande älskade mig som din dotter!

11 kommentarer

Lova

23 Mar 2011 20:22

Väger inte exakt hur mkt jag äter. Håller koll lite med ögonmått och räknar ut ungefär antal kcal.. men inget exakt.. Viktigaste för mig är att äta rätt saker och att äta lagom mycket, så att jag blir mätt men ej proppmätt..! är olika olika dagar hur mkt man behöver beroende på hur man jobbar m.m.. men har du problem med maten tycker jag du ska försöka låta bli att räkna kcal och väga. Försök istället tänka att du ska äta hälsosamt och äta tills du blir lagom mätt! :-) Att lära sig att känna vad som är lagom mycket är bättre metod än att väga!! Kommer skriva fler inlägg om vad jag äter! kul att du gillar bloggen.

mikaela

23 Mar 2011 22:06

jag brukarvara här inne och kika :)

Linnéa

23 Mar 2011 22:26

jag har flera vänner med ätstörningar när jag var yngre, och även haft en del problem med det själv. säger inte att jag vet hur det är eller vad du går igenom men man kan ta sig ur det och jag tror på dig. Kram L

felix

23 Mar 2011 23:40

svar; tack så mycket! :D

Jo allt e bra med mig, hoppas oxå du mår bra!

Isa

24 Mar 2011 00:10

Såklart att du orkar. du måste orka! Jag vet att det är skitsvårt, men du har hela livet framför dig. Ett liv fyllt av så mycket mer än kaloriräknande, viktångest och självförakt. Jag hoppas så att du kommer tycka om dig själv en dag, och att du med små små steg i taget kan flytta ditt fokus till saker som faktiskt är fantastiskt med livet. Du orkar. Du måste orka!Stor styrkekram till dig!

elin

24 Mar 2011 07:37

sv; ja måste måste se den!

och tack tack oc tack igen!

kramkalas

Sara ~ Candis

24 Mar 2011 11:12

SV. Den ska jag ta mig en titt på :))

Anonym

24 Mar 2011 13:03

Nu har gårdagens dagens blogg blivit avgjord! Kolla om det blev du? Blev det inte just du idag så anmäld dig gärna till dagens blogg i detta inlägg för att ha chansen att vinna imorgon: http://conler.se/2011/march/dagens-blogg-243.html#comment

Kram!

Jennilie

24 Mar 2011 14:49

Sv; Ja att fynda är verkligen en härlig känsla =)

Josefine Andersson

24 Mar 2011 15:26

ja okej, men bra att du läser, iomed att jag försöker få ut med min blogg är att man ska våga äta, för så farligt är det faktiskt inte :)

och ska jag vara ärlig, det är inte många som vet, men jag är oxå nära på inläggning igen. men inte pågrund av att jag inte äter (för det gör jag ju som en gris somsagt haha :D) utan för att hjärtat inte blivit som det ska igen, pga den där skiten.

så jag hoppas du kämpar på, för det är farliga saker dehär!



Bex

24 Mar 2011 21:09

Sv: Tacl för tipset! Innehåller det inga kolhydrater alls alltså?

Kommentera

Publiceras ej