OBS beroendeframkallande musik I agree!

Oh yes, rubriken säger allt. No more låsta avdelningar och "ätstörnings samtal" mm. för mig inte!
I alla fall inte lika mycket, kommer dock fortfarande ha viktkontroller/samtal och lite så men ja, ni fattar poängen? Frihet? COME TO ME!

Lite bilder från de senaste dagarna?
Jaaa why not liksom?

innan EKG, blodprov mm.

Espresso house fika med mossan.

Biten av en vampyr? Nejdå, bara myggrövarna!


Ett par av de nya skorna. Kärlek.

Passion och jordgubbs sorbet, behöver jag ens säga någonting? Glassfabriken in my heart! (De hade till och med mina favorit glassar; Saffran, viol och lakris)

Mmmmmmmmin nya baby, I love you i love you i love you!

Have a fucking great life fuckers, för på Måndag klockan elva (typ?) drar jag till Danmark/Bornholm med mams och paps och blir där i tre veckor. Men hallå?
Min Wildfire är ju med då så, fri användning av internet då va!

2 kommentarer

Josefine Andersson

23 Jul 2011 11:56

vad kul att du är med i "helgens blogg", kika in på söndag & se om det vart du :)!

Sofia - Mode, foto & personligt

23 Jul 2011 15:36

Nu har jag startat en ny tävling där man kan vinna en valfri vara från gniztra.com

Dom har allt från smink och kläder till djursaker och teknikprylar.

var gärna med :) Kram!

Kommentera

Publiceras ej