Kvällen blev över alla förväntningar, för att vara en helt vanlig och trist Söndag. Träffade Jessica vid fyra tiden, stack och hämtade upp Julle, sen hem till J i Eslöv och fixelifix och chillidill. Sen drog vi och gjorde någonting jag inte kan komma ihåg (bra minne där guppy-mia, bra minne!) haha. Det blev iaf en sväng hem till Rasmus sen för att hämta upp han och hans tjej för att sedan dra oss till Lund och ha lite roligt!

Sen eftersom det bara är jag som börjar tjugo över ett imorgon (sköönt med sovmorgon) så blev det att alla blev av dropade av Jessica i tur och ordning. Denna kvällen bjöd på en rejäl dos med nostalgi vill jag lova!
Söndagar är underskattade ibland!

Måste också tipsa om danska melodifestivalen Melodi Grand Prix som gick i Lördags på DR1, här kan ni gå in och lyssna er igenom alla finalisterna. Över skön musik vill jag lova, gå in och lyssna, speciellt på A Friend In Londons bidrag: "New Tomorrow" och Anne Noas "Sleepless".
Fett med överbra är dem!

9 kommentarer

rebecka

28 Feb 2011 13:13

Kort designauktion i bloggen, ljus & fin design! :)

Josefine andersson

28 Feb 2011 14:48

nej den var inte helt fel heller kan jag lova:)!



jaha oj vad kul, hur kunde du se den danska? kan tyvär inte kolla på det just nu då jag sitter från mobilen:)

kram

Johanna

28 Feb 2011 14:57

Sv: Åh tack så mycket :)

Becca

28 Feb 2011 17:54

sv: ursäkta sent svar :) Men har jobbat hela långa helgen :) Hur står det till med dej denna måndag?? :D

Erica Nisson

01 Mar 2011 07:20

SV: tack kära du! :)

Marie Hanna Nyberg

01 Mar 2011 19:50

sv:okejokej! de lutar mest åt naveln just nu men jag är fortfarande inte riktigt säker.. ;) tack för hjälpen sötnos!

Josefine Andersson

01 Mar 2011 20:18

jag ser det bara som positivt att fylla år i en "tråkmånad", det gör ju att man gillar den månaden ändån, jag menar jag fyller år i november, november suger, men jag gillarn ändå bara för min födelsedag lixom

Josefine Andersson

01 Mar 2011 20:18

förästen hahahah tog du åt dig seriöst :D?

melinda

14 Mar 2011 14:57

är det dina egna bilder? :)

jättefian iaf!

Kommentera

Publiceras ej