Tänkte mest bara titta inom och säga God Jul alla! Hoppas er jul blir jättebra och mysig och allt vad den nu kan bli. Sålänge det är bra saker!
Imorse var jag uppe och handlade mina sista julklappar för i år. Inte en enda julklapp ska köpas till!
Ruinerad blir man ju! Och igår var jag också och handlade juklappar. Haha sent ute eller vad?
Och ikväll efter att alla gäster har åkt hem, bär det iväg för att spela "Beer Pong" och dricka med grabbarna grus. Väldigt bra slut på julafton tror jag nog det kan bli.
& slutligen det klassiska:

"Från oss alla till er alla
en riktigt god jul!"

Hade dock kunnat vara lite snö utanför, men nej nej!

5 kommentarer

Johanna

24 Dec 2011 14:21

SV: Ja, det låter mysigt! Stämmer att anorexin sätter stopp för gröten, så himla jobbigt, man vill ju kunna njuta :/



Jag tycker mest om Kalle Anka och tidigare julmaten, en smörgås med julskinka och senap brukade vara min absoluta favorit. Nu klarar jag det inte längre.. det är tufft! God jul på dig finaste, styrkekramar!

camilla

25 Dec 2011 10:01

Hade du en ra julafton? fick du några fina julklappar?:D

Gick maten bra? kunde du tillåta dig?:)



ÅÅ men visst e de härligt när man vågar börja med saker man undvek? så var de för mig med bröd, jösses vad lycklig jag minns att jag blev när jag vågade käka det igen hihi :P



kramis

Matilda

25 Dec 2011 12:15

God jul fina du!

josefine andersson

29 Dec 2011 22:09

helt rätt, pepparkakstryffel o den är så mumma! prisis som allting annat från åres chokladen..

Elin

01 Jan 2012 11:25

sv: verkligen detsamma ! <3

Kommentera

Publiceras ej