I can make you happy, yes I can!
Bara tryck på playknappen här nedanför så blir du glad. Han som sjunger är enligt min bror "luffare" men who cares? Jag älskar han!

Jag har iaf äntligen fått nåtsånärt ordning på mitt rum, eftersom ni antagligen inte har nån aning om vad jag dillar om så kan jag berätta att jag har hållt på att flytta runt och lite sånt en längre tid och har finally fått färdigt det mesta!
Och snart blir det måla om också, perfekt, jag hatar grönt, och gröna väggar är bara så fel! Vinrött ska det va! Med fondvägg kanske? Någon med förslag kanske?
Skulle varit er evigt tacksamma! :)
& Jag vill ha grått höst väder nununu.

8 kommentarer

lovisa

24 Sep 2010 13:13

Gillar du make up? gratis presentkort?

blev n yss medlem på en sida där man själv samlar poäng och då man samlat tillräckligt får man beställa hem presentkort HELT GRATIS, om du vill bli medlem gå in på: http://www.gratismakeup.se/?r=246371

:)

mimmi

24 Sep 2010 20:14

fin blogg! allt bra med dig? :)

Anonym

24 Sep 2010 23:04

Tack, vad kul att du gilla den:) Allt bra med dig?=)

em

24 Sep 2010 23:57

Vinrött är riktigt läckert :)



sv:

Tack, gulligt av dig :D

Med mig är det bara bra, själv då? :)

saga

25 Sep 2010 07:53

- Tack :)



Joo, livet är bäst med islandshäst! :D

sabbie

25 Sep 2010 08:16

sv; ooj hehe. jag trooor det borde finnas!! :')

Lina

25 Sep 2010 11:20

Tack! :)



Desamma!! :) hoppsa det är bra med dig med! :)

viviana

25 Sep 2010 13:34

fin fin blogg du har ! =)

Kommentera

Publiceras ej