Verkar som alla firar Halloween redan idag? Rätta mig om jag har fel men såhär ser det ut enligt vad jag vet:



Så ni har ingenting att fira förrns på söndag egentligen hörrenini!? Jaja, lär väll få önska er "Happy Halloween!" idag endå eftersom så många firar det idag. Eller ja, "firar".
Hela dagen idag har iallafall gått åt till å vara i Malmö och Lund, kom hem för en stund sen och fick hjälpa min bror med att bära ut datan i bilen mm. för det är lan inatt!
Jag slänger in några av mina nya favorit låtar, (Jag vet jag ändrar mig tjugofyrasju) så ni får se vad jag tycker får det att ånga om fötterna inatt/kväll! ;)




2 kommentarer

Linda

30 Oct 2010 01:24

Taaaaack, gillar din blogg med! kommer nog bli ett fan utav den :)

Anonym

22 Nov 2010 23:28

Men kära vän, du är hur jävla goo som helst :*

Vi får inte tappa kontakten, LOVA? för behöver en sådan vän som digg.. FATTAR DU?<3



Jaa jag måste berätta en sak : När jag bantade eller vad man ska kalla de, och blev sjuk, så en av mina kusiner påpekade att jag var omogen och ville ha uppmärksamhet, och trodde jag skulle få fler vänner för att jag skulle göra mig smalare osv.. ! Sen gick åren och jag började väl få tillbaka "normal" vikt så att säga. Sen nu för 2 år sedan så min kusin som hoppat på mig och anklagat att jag är omogen som bantar, gjorde samma sak själv " men hon blev inte sjuk" , men visst jag tänkte jag håller käften, för annars får man väl skit för de. MEn iallafall, så var det släkt middag hemma hos min pappa, så höll jag och min syster på att kickaboll på gräsmattan, så hör jag mina släktingar sitter och diskuterar mig, Ja Emma har gått upp en massa i vikt, men "Sara" (min kusin, som också banta) har blivit riktigt snygg, smal och fin. DÅ BLEV JAG SÅ IN I HELVETES LEDSEN ! Du anar inte.. Men de tog kolen på mig så att säga !. Vad hade du gjort i en sådan situation?



<3

Kommentera

Publiceras ej