Från och med nu är jag chiuaua ägare!
Kul va? Lite jobbigt kanske bara när jag numer komer ha två små hundar att gå ut med om morgnarna, men det fixar väll sig. Tova (nakenhunden) verkar ta den lilla nykomlingens ankomst helt fine. Skönt ju, Tova är ju som hon är emot andra hundar. Den enda hon gillar är typ sig själv! :)

Och idag åkte Sandra och Erika hem, dom har varit här nu och förgyllt heela min helg, vi har skrattat, knäppat oss och bakat kladd muffins, dom blev goooa!
Så efter dom hade åkt, kom Simon, Cissi och Tim hit. Det är kult! (:

Är hon inte bara super söt?

(Bilderna lånade från Cissis fejsbok.)

9 kommentarer

saarA

24 Oct 2010 19:00

sv: Oj, tack så jätte mycket!

saarA

24 Oct 2010 19:23

sv: shit du gör mig ju alldeles rörd, tack! :D

Dolly

24 Oct 2010 19:25

tack så mkt



söt du e

Anonym

24 Oct 2010 21:12

men tack så hemskt du:)

hoppas du har en fin kväll!!

Emelie ♥

25 Oct 2010 16:15

Tack så jättemycket! Blev verkligen glad av din kommentar :)



Måste också säga att din nya lilla vän är någon av de gulligaste jag har sett! Åh, jag vill med ha en chihuahua :)



Hoppas du får en fortsatt bra dag/kväll!

Massa kramar

Millah

26 Oct 2010 20:22

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

lina :)

27 Oct 2010 10:53

vad heter låten ? :)

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

29 Oct 2010 19:37

SVAR: Hehe det var sött sagt av dig (a) kram

cicci

08 Nov 2010 13:45

naww lilla gucci kommer alltid va älskad av mig <3 de e tur du bor nära så man kan hälsa på dig.. ;) men vet du har kommit till ett bra hem de gör mig lugn!! fina bilde du valt o laggt ut mia :) ses i kväll! kram

Kommentera

Publiceras ej