Sandra <3 Mia
TJEENA ALLA FANS SANDRA ÖHLIN HÄR! :D hihi, alla vill ju känna sig som en kändisbloggare ibland (a)
Men iallafall , just nu sitter jag här hos Mia olsen världens underbaraste människa! en vän som alla vill ha, tro mig!
Hon är som en ängel utan vingar! tihi

& vad hade vi tänkt göra en sådan dag som denna? varför inte bara klä ut sig & vandra sig ut och köra lite BUS ELLER GODIS?! för det är ju trots allt halloween!
Men ja, vi får väl allt se vad denna kvällen bjuder på! :)
blir väl antagligen att mysa till det lite med varmchoklad & en bra film kanske? vi får laaa se.

Men nu ska jag inte underhålla ert allt för mycket (a)
kan man se mig som en bloggare ändå, njaä?! är inte direkt den som kan sätta sig & skriva ut nästan hela sitt liv på en blogg som vissa kan, men det är ju inge fel med det, alltid kul att läsa :)

& ja, såklart ska ni få en bild på mig! var beredda.

PUSSSS & KRAM & hoppas alla får en bra kväll, för det ska iallafall jag ha! :)



9 kommentarer

zandra-en färg klick i din vardag

30 Oct 2010 21:15

hoppas att du har haft en bra dag

Sofie

30 Oct 2010 21:53

söt du ärr sandra! (:

hoppas ni får en kul halloween helg

zandra-en färg klick i din vardag

31 Oct 2010 09:03

tack

vad ska du hitta på idag då?

Isa

31 Oct 2010 15:38

sv, Tack sötis! :*

vicky

31 Oct 2010 18:05

Sv: Nej då hade jag inte skrivit att hon skulle göra fettsugning haha tycker hon är en patetisk nolla!

zandra- en färg i din vardag

31 Oct 2010 19:40

jag har bara tagit det lugnt

eric

31 Oct 2010 21:06

tackar,

desamma få jag ta och säga utan att ljuga! :)

jorå det är bra med mig :)

självdå?

Emelie ♥

01 Nov 2010 00:30

tack detsamma, du är så himla gullig :)

tröjan köpte jag på gina tricot förra hösten så den går tyvärr inte att få tag på nu, men det finns kanske liknande någon annanstans?!



hoppas du har haft en bra helg!

kramar

Erika Kungen Öhlin

04 Nov 2010 01:39

tycker hon vicky kan ta sig i röven!

Kommentera

Publiceras ej