Idag är det exakt en månad till julafton och ca sex dagar tills första december! Kan inte längta mer än vad jag redan gör!
Julbak (som jag visserligen tjuvfuskat med), pynt, julstök, julmarknad, god mat, stämningen, magin och inte får jag glömma julklapparna :) och sen att vara ledig i tre veckor det är ju verkligen heller inget fel med det!

Och igår kom den efterlängtade riktiga snön hit, så när jag vaknade var det alldeles vitt ute. Taken, till och med gatorna. Snö! Jag älskar snö, så länge det är just snö. Slask och skit kan jag klara mig utan. Men riktig snö under hela julen och lite till, det är underbart! Även snöstormarna är sååå mysiga, sålänge man håller sig inne!
Nä får gå ner och säga hejdå och lycka till till mamma som ska till sjukhuset nu...
Hoppas ni får en mysig och alldeles överträfflig vinterdag! Njut av vädret!
För det är det värt.

PEACE OUT YOU BEAUTIFUL THINGS!

5 kommentarer

L & B

24 Nov 2010 17:26

ha en bra dag =)

Emelie

24 Nov 2010 20:42

Bara en månad! Vänta bara till december kommer, då kommer jag julcrazy! (väntar så länge som möjligt med det, så det blir extra speciellt, tehe).



Vi har massor av snö här! Jag skottar mig igenom med vinterkängorna när jag går. Ojsicken. Synd att det är så fasligt kallt, bara...

Sara

24 Nov 2010 21:44

Har du fotat bilderna i din header? :D

Emma

28 Nov 2010 13:14

älskar din blogg! :D

Anonym

01 Dec 2010 00:46

har du glömt mej=( ?

Kommentera

Publiceras ej