Tjosanhoppsan!

För er skadeglada tänkte jag bara meddela att jag just nu sitter med feber, nästan 39°. Och jag har en rejält svullen hals, som gör att jag varken kan äta och knappt dricka. Jag kan fan inte ens röka ;o Livet är traumatiskt!
Men har i alla fall fått i mig ett helt glas alvedon, så jag kan gå nu utan att huvudet känns som en cementklump, och jag åt nyss en fet portion grönsaks/pastasoppa. Mums, det gick ner på direkten. Antagligen tack vare alvedonen, det var något starkt skit som egentligen är mammas, ja hon har kommit hem nu, men jag tog det endå. Snacka om smärtstillande wiiho!
Men smärtan kommer tillbaka snart, jag känner det i bakhuvudet.
Nä nu blir det att gå ut och se om jag kan få röka för min hals, eller om det inte alls går. Poor Me!

Ska knarka Hairspray (film) & Simpsons snart hade jag tänkt.
PEACE OUT PEOPLE!

2 kommentarer

norealityforyou

28 Nov 2010 10:01

Hej, vilken fin fin blogg du har!

Gå gärna in och kolla på min blogg och ge musik tips

Kram

ebbaa

28 Nov 2010 13:03

Gud vad fin header du har! :D

Kommentera

Publiceras ej