FIXAT NAGLARNA NU IAF : )
heeel fint.
att umgås med sina älskade underbara små sötsaker hela helgen. dom lämnar mig imon, men det är endå fint att få ha dom här sålänge tiden tillåter. dom kommer ju tillbaka i veckan. påsklov you know ; ) det är oxå fint!
så helt flipp igår, vi tre sitter helt själv uppe på torget och väntar på folket som skulle komma så kommer en polis bil och dom: "Vi fick veta att här var ett jävla liv"
vi tre kollar oss omkring, torget är helt öde och det hörs nte ett ljud. hahaha, nej kanske inte .

ajaj, centersyd innan idag med tweins, robin och anders. åkte dit i anders nya åk, faktiskt riktigt fin! rätt lugnt förutom när vi inte kunde köpa energi dricka på Maxi för vi hade glömt id;et hemma : s
orka ha ålders gräns på energdricka ? haha, vi är sexton och det är femtonårs gräns, ofta vi ser ut o va under femton ? aja, skit samma. det är inte jag som led av det. men sen åkte vi med struten in till dalby och handlade där ist. fast där fick jag nåt sorts damp. och erika glömde sitt godis inne i affären. sen hoppas jag inte att ni glömde släcka ljuset en timme innan för klimatet. för det gjorde vi, hela huset var mörkt med en massa stearinljus!

jag är lite glad idag, och inte direkt på topp.
men jag lever, och hoppas jag kan jobba mig
igenom resten av dagarna jag har framför mig.

Kommentera

Publiceras ej