I'm fuckiiing free!
BUP kan verkligen blow me , för jag är out of it! Dom har no control. Som jag alltid har sagt, att kontrollera mig, är som att försöka sig på att kontrollera vinden. Man kan ge sig på att försöka, men lyckas aldrig! Det enda jag måste göra nu är att gå på viktkontroll en gång i veckan på vårdcentralen. Men det ska jag oxå lyckas skaka av mig! Har jag bestämt. Ingen kan hålla trådarna i mitt liv, vill jag dö pga undervikt, I do it! Men nu tänker jag ju dock inte göra det, hehe ;)

6 kommentarer

Dixi Wonderland

29 Jun 2010 16:26

Svar: tack så mycket :D

Michan

29 Jun 2010 18:22

Jag älskar den, funkar verkligen toppen.

DENISE

30 Jun 2010 14:05

åå tack vad glad jag blir!:) hehe det är jättesvårt att förklara, men kolla på designadinblogg.se !:)

Liza

30 Jun 2010 18:03

Sv: Tack detsamma :) Och kämpa på!

GreenSmycken

30 Jun 2010 18:42

Fin blogg :)



Vänligen besök vår blogg för fina och billiga smycken<3



Mvh/Greensmycken

SANNA

01 Jul 2010 08:21

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

Kommentera

Publiceras ej