Just nu känner jag bara för att krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och försvinna bort. Saknaden gör verkligen ont asså! Och det känns som jag svikit någon väldigt mycket, men vaddå inte att lita på. Jo tack för den, ska jag komma ihåg. (Om det nu var till mig, vilket det med 99%'s säkerhet var) Så skulle du bara vetat vilket helvete till år jag haft, men du kommer aldrig få veta nåt om hur jag haft det. Nej, du kommer aldrig förstå, du kommer aldrig ha viljan till att varken lyssna eller förstå!
Gud vad jag saknar dig Louise!
Så fort jag ser dig kommer jag igla mig fast på dig och aldrig släppa dig igen, underbaraste person i mitt liv eller vad?

Aja, ikväll blir det iaf fest hos Andreas, ska bli full och odräglig! haha, nej men. Det får vi ju se hur det blir med den saken, men dricka ska det iaf bli mycket av, med favorit Jessica och massor av andra.
Och jag som inte varit så värst klumpig på senaste, tar första bästa flygtur över köksgolvet, snubbla över mina egna fötter (ingen nyhet!) och flyger och hamnar plask på mage. Aj!

Låten här är verkligen mitt knark!
Kolla videon oxå, lätt att jag kmr stå i kö till att se premiären av denna! haha :)

13 kommentarer

sandra

24 Jul 2010 02:29

sv: å tack dsm sötnos! :D<3



ja, sjdå ? :D

sandra

24 Jul 2010 02:39

sV: ja :D men kan inte komma på vilken..:o

MOOOLLYS

24 Jul 2010 11:12

Tack så mycket :D Hihi allt bra. Själv? :D

Moa

24 Jul 2010 14:33

Tack :)

det är bara bra med mig :O

själv??

ida myrin ♥

24 Jul 2010 15:02

sv: tack så mycket :) detsamma!



det är bra med mig :D själv?

kramar

Rewind&Play

24 Jul 2010 15:05

Tack så hemskt mycket!

Allt kanon med mig, hur är det med dig? :)

/Emma

amanda, also known as blondina

24 Jul 2010 18:23

svar: åh tack! ja den outfiten e grymt snygg !:D

Carro

24 Jul 2010 19:21

SV : tack så mkt snälla du! detsamma detsamma :D

Anonym

24 Jul 2010 20:18

sv; allting är superbra med mig & tack :D

anton

24 Jul 2010 21:31

du är en stark person <3

pauli

25 Jul 2010 12:58

kul med fest, ta det lugnt :) krasm

Elin

25 Jul 2010 14:01

Vilken fin blogg du har :)



Förresten, har du sett den ganska roliga, väldigt konstiga och unika nyhet på min blogg, om inte så bör du göra det, du lär få ett gott skratt som både jag och andra redan har fått :)

Nadia

25 Jul 2010 22:47

sv:

Haha ja en stor burk! Asso fatta att man blir lurad av att köpa de för runt 50-60kr :o

haha det är väl bra, sj? :)

Kommentera

Publiceras ej