I väntan på avfärden till båten så hinner jag ha en stund framför datan och slänga in ett inlägg här. Sitter "typ" barnvakt åt min systers unge Ludvig, samtidigt som jag fixar mig och packar färdigt. Gissa om det var dö svårt att komma upp ur sängen imorse? Ush, Ludvig väckte mig klockan åtta med att han var hungrig och gnällde som en liten valp. & Snäll som jag är vänder jag på mig med orden: "Somna om Ludvig!" Men det gick inte så jag skickade ner han till pappa som endå var uppe med tuppen. Aja, matlådan till båten fixad, och ska även äta dom nya fotbolls chipsen, dom med sydafrikansk smak eller vad det är(?) och Maoam color. Mums!
Puss på er så hörs vi så snart jag kan!

5 kommentarer

dettan ♥

26 Jul 2010 15:59

hihi..fin bloggish! :D

hur ere då??

moa- en blogg i bilder.

26 Jul 2010 17:24

tack för din fråga.

svaren på frågestunden är ute nu om du är intresserad:)

kram <3

jennifer med i

27 Jul 2010 00:10

vart ska du åka någonstans?:D

ffffelicia :D

09 Aug 2010 22:03

coola bilder :D hur är det idag ?

elinn

12 Aug 2010 01:29

det är bara bra med mig med.

vad har du för dig då? :)

Kommentera

Publiceras ej