Skumbanan!
Jag känner mig verkligen som en sån idag. Helt överslapp dag, absolut ingeting att göra nånstanns! Helt övertråkigt har jag ;o Eftersom Sandra och Erika tvunget som vanligt skulle hem så tidigt så har jag fått spendera dagen med att städa och fått ny dörr och käkat "Fredags Mix". Det var rätt gott :$
Aja, ska städa vidare lite och kanske sticka ut huet utanför, men jag tror dock jag lämnar kvar öronen här inne. För dom fryser förfan sönder :o

"yäyä"
hahah, & bara för att sofie har gjort det så har jag fått suget tillbaka på det. Vill pierca läppen nu igen!


2 kommentarer

livsstilar.se

30 Jan 2010 23:03

hej! ny blogg tävling att vinna iPhone 3gs 16gb vit.

Delta helt gratis och få gratis telenor kontantkort inkl 400 kr att ringa för.

Lycka till <3<3

Sari

31 Jan 2010 19:32

jisses vilken lite pyttetext;o)Går den inte få större?

Kommentera

Publiceras ej