Också så var det det här med nyårs löfte. Jag har varje år haft ett löfte, som jag aldrig lyckats hålla så varför ens sätta upp ett mål som jag vet att jag inte kommer klara? (Som att sluta röka osv)
Så jag säger som såhär istället:
"Mitt nyårslöfte är att må bra, ha kul, respektera och acceptera mina brister och fel och att försöka se iaf en positiv sak i allt negativt (och i allt annat också för den delen!)."

Tumblr_le6zd16j2u1qcl1vfo1_500_large

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ush nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jo.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja det gjorde dem!
5. Vilka länder besökte du? Sverige och Danmark, haha

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? att få ytterligare en chans att träffa och supa bort kvällarna och nätterna med vissa man inte träffar så ofta.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Kan ej datumen i huvudet, men lite från Danmark och en del saker med Jessica och c.o i sommras sitter ettsat fast i huvudet.
8. Vad var din största framgång 2010? Personlig framgång!
9. Största misstaget? Slösat tid och energi på idioter
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadar mig gör jag 24/7

11. Bästa köpet? Min dator kanske.. Och True Blood böckerna.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol, cigg och småsaker (som ändå är såhär "livsviktiga")
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? speciella vänner och djuren!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Feels Like Saving The World, Bumpy Ride och Gubben I Lådan
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Periodvis glad, periodvis väldigt förvirrad

16. Vad önskar du att du gjort mer? Ignorerat tankar och ångest
17. Vad önskar du att du gjort mindre? varit orolig och stressad
18. Hur tillbringade du julen? Med mamma, pappa, syskon, syskonbarnen och danskjävlar. (skämt åsido ;))
19. Blev du kär i år? Nej verkligen inte.
20. Favoritprogram på TV? THE SIMPSONS!

21. Bästa boken du läste i år? Äckligt många bla, Mattillåtet, Ett ljus i mörkret, Vampire diaries & Trueblood böckerna
22. Största musikaliska upptäckten? Öh.. ingen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? "Firade"

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer förtroende, förståelse och ömhet från vissa pers!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Periodvis tighs periodvis strumpbyxor.
28. Vad fick dig att må bra? Mycket!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Ian Somerhalder
30. Fick du någon ny familjemedlem 2010? utökning med en chihuahua valp, check!
31. Den bästa nya personen du träffade? Håkon och Mattias (Danmark) Hade några riktigt fina dagar där med dem.

162941_1634694140311_1025424332_31577516_2578814_n_large

8 kommentarer

elsaglans

31 Dec 2010 11:26

svar: den är köpt på vattenbutiken.se och kostade 800kr. det är en holebrook :}

LINN MILDÉN

31 Dec 2010 13:30

såg att du var intresserad utav:

♥ Stor svart/guldig ring - använd - 10 kronor.

♥ Blå ring - aldrig använd - 10 kronor.

♥ Blommig hjärtformad ring - aldrig använd - 20 kronor.

på min bloppis! fortfarande intresserad? kontakta mig på min mejl eller min vanliga blogg!



[email protected]

www.illusioner.devote.se



KRAM

mathilda

01 Jan 2011 16:44

fin blogg! ska vi följa varandra via bloglovin? kram =)

mathilda

01 Jan 2011 22:40

har lagt till dig nu1 :D säg till när du har lagt till mig kram

Eleonore

02 Jan 2011 19:46

Den här listan är ju riktigt härlig, roligt att så många lägger upp den nu!



Vill återigen tacka för de fina recepten du skickade på allergivänliga godsaker. Nu söker jag en gästbloggare som vill dela med dig av sina erfarenheter som allergiker. Denna gästbloggare kommer få skriva ett inlägg i veckan med recept, tips till andra allergiker på saker att ersätta med och rent allmänt kring att vara allergiker. Nu undrar jag om du skulle vara intresserad av att bli denna gästbloggare. Är du intresserad hör gärna av dig till mailen ovan för mer info och eventuella frågor! Tack :)

Eleonore

03 Jan 2011 20:23

Va roligt att du ör intresserad av att gästblogga och dela med dig av din erfarenhet siom allergiker, tror många kan få hjälp :) Just nu är jag i Sthlm och kommer inte ha så mycket tillgång till internet, men jag skickar ett mail till dig på lördag med lite info om hur jag hade tänkt det så får vi se vad du tycker om det :)

Kram

Kommentera

Publiceras ej