Igår käkade vi ettor på HR trerätters middag. Det var treorna där som gjorde det, och herregud vad gott det var! Jag åt iförsig vegetariskt, så mitt var ju liite annurlunda men hur gott?
Och idag har jag varit uppe och köpt två Redbull och sen tagit blodprover, ska få svaren senare idag. Och vid fyra i eftermiddag ska jag till tandläkaren. Har förstört mina tänder så ska antagligen bygga på dom. (Hoppas jag iaf!)
Och det bästa nu är att jag slipper ta bussen, min bror vaknade nyss och erbjöd mig skjuss in. Skönt att slippa bussjäveln, även om vi ska ha en diagnos i matten nu snart. :(

3 kommentarer

Emilie

26 Aug 2010 19:14

SV: Tack så mycket! :D

jossan

28 Aug 2010 16:51

Nämen tack så mycket! :)

Kram www.jossis.se

j e n n i f e r

28 Aug 2010 19:17

oh gött med trerätters

Kommentera

Publiceras ej